• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack 2011 - de finales op zondag 25 september

time-attack-logo.jpg

De finales op zondag 25 september!

Op zondag 25 september vindt de vierde en laatste ronde plaats van het Toyo Tires Time Attack kampioenschap plaats op Circuit Park Zandvoort. Het belooft een wervelende ronde te worden. Niet alleen wordt het een volle bak met deelnemers (waaronder een groot aantal nieuwe deelnemers), maar ook verwachten we enkele snelle jongens uit de UK, die naast de Engelse punten ook Nederlandse Time Attack punten willen wegsnoepen. Op deze dag wordt bepaald wie naar huis mag gaan met de trofee en de prijzen in elk van de 4 klassen. In elke klasse is de strijd nog volledig open!

http://vimeo.com/19212252" onclick="window.open(this.href);return false;

TA-img.jpg

Voor meer beeldreportages, ga naar http://www.rpmvision.nl" onclick="window.open(this.href);return false; om Time Attack deelnemers in actie te zien:

Reportage ronde 3 Duits Autosport Festival

Reportage ronde 2 Japans Autosport Festival

Reportage ronde 1 Automaxx Streetpower

Stand kampioenschap

Semi Pro

#1 - Herman Brouwer - Porche 911 2.7 RS - 110 punten

#2 - Ulco Hueting - Volkswagen Golf VI TDI - 105 punten

#3 - Johan Sjoerd de Haan - Volkswagen Golf - 85 punten

Pro Street

#1 - Robert Dijkkamp - Honda Civic EG6 Si-R - 220 punten

#2 - Johanes Mulia - Honda Civic - 215 punten

#3 - Alex de Jonge - Opel Corsa - 150 punten

Super Pro

#1 - Kevin Go - Nissan Skyline R33 GT-R - 285 punten

#2 - Jeroen Sterke - Mazda RX-7 - 230 punten

#3 - Roderick van Lawick - Mitsubishi Lancer EVO VI - 180 punten

Extreme

#1 - Andy Dam - BMW M3 - 225 punten

#2 - Martijn Lakerveld - Seat Ibiza Cupra TDI - 165 punten

#3 - Johan Albers - Donkervoort - 150 punten

Het volledige overzicht met alle standen kun je hier terugvinden.

Programma zondag 25 september

De vierde en laatste ronde van Time Attack vindt plaats het Automaxx Super Sunday evenement op Circuit Park Zandvoort. Meer informatie daarover vind je op http://www.automaxxsupersunday.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het tijdschema van Time Attack op die dag ziet er als volgt uit:

Warm Up

12.25 – 12.45 uur Extreme + Super Pro

12.50 – 13.10 uur Pro Street

13.15 – 13.35 uur Semi Pro Street

Kwalificatie

13.40 – 14.00 uur Extreme + Super Pro

14.05 – 14.25 uur Pro Street

14.30 – 14.50 uur Semi Pro Street

Finale

14.55 – 15.25 uur Extreme + Super Pro

15.30 – 15.45 uur Pro Street

15.50 – 16.05 uur Semi Pro street

Mis het niet!

Dé afsluiter van het outdoorseizoen 2011. Daarna is het weer wachten tot maart 2012, dus zorg dat je erbij bent!

Meer informatie kun je terugvinden op de website van Time Attack: http://www.timeattack.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Wil je direct je tickets bestellen? Klik dan hieronder op de knop.

Indien je lid bent van een club, informeer dan bij het bestuur voor een clubticket tegen een speciaal kortingstarief.

beetje scheef de verhouding op de 402 events.

Het dragrace krijgt 2 uur en time attack 4 uur.

:thumbdown :thumbdown

beetje scheef de verhouding op de 402 events.

Het dragrace krijgt 2 uur en time attack 4 uur.

:thumbdown :thumbdown

Zeker scheef, dan kan je maar 2 runs maken :???: Misschien stoppen met 402 events, als ze steeds meer tijd van de dragracers eraf snoepen.

Zeker scheef, dan kan je maar 2 runs maken :???: Misschien stoppen met 402 events, als ze steeds meer tijd van de dragracers eraf snoepen.

ja zijn er superveel die er zo over denken.

402 moet eens gaan nadenken..

Alle snelle en vaste rijders hebben er al geen zin aan.

Je gaat geen 5 uur in de auto zitten voor 2 uur racen :sleeping (oftewel 2 runs van ergens tussen de 10 en 16 seconden)...

ja zijn er superveel die er zo over denken.

402 moet eens gaan nadenken..

Alle snelle en vaste rijders hebben er al geen zin aan.

Je gaat geen 5 uur in de auto zitten voor 2 uur racen :sleeping (oftewel 2 runs van ergens tussen de 10 en 16 seconden)...

Graag wil ik jullie wijzen dat dit topic met Time Attack als onderwerp centraal staat.

Over het sprinten kan ik verder niets inhoudelijks toevoegen, behalve dat dit programma ongewijzigd is ten op zichten van alle voorgaande evenementen.

Mvg

Sebastian Hagens

Graag wil ik jullie wijzen dat dit topic met Time Attack als onderwerp centraal staat.

Over het sprinten kan ik verder niets inhoudelijks toevoegen, behalve dat dit programma ongewijzigd is ten op zichten van alle voorgaande evenementen.

Mvg

Sebastian Hagens

We zullen wel zien, maar als t echt over is na 2 runs is dit de laatste keer dat ik zo'n event bezoek.

Het enige wat er op de site stond toen ik me inschreef is dat er iig minder autos werden toegelaten.

We zullen wel zien, maar als t echt over is na 2 runs is dit de laatste keer dat ik zo'n event bezoek.

Het enige wat er op de site stond toen ik me inschreef is dat er iig minder autos werden toegelaten.

Ik zou het wel jammer vinden als ze de sprint op de achtergrond gaan plaatsen :wtf !

Wanneer ik naar een 402-event op een circuit ga dan kom ik voor de sprint en de time-attack om te kijken naar jullie hoe jullie met de opels de andere merken vaak het achterlicht laten zien!

Dus hoop dat jullie wel gaan :jerry

Gr.

Pastra

Ik zou het wel jammer vinden als ze de sprint op de achtergrond gaan plaatsen :wtf !

Wanneer ik naar een 402-event op een circuit ga dan kom ik voor de sprint en de time-attack om te kijken naar jullie hoe jullie met de opels de andere merken vaak het achterlicht laten zien!

Dus hoop dat jullie wel gaan :jerry

Gr.

Pastra

Ik ga niet heen.

Om dezelfde redenen als hierboven reeds genoemd zijn.

2 uur heen rijden

2 uur wachten en misschien 2 of 3 keer een 10 tot 16 seconden rijden

2 uur terug rijden

en verhoogd risico op politie controle's

Daarom stel ik voor om de drag-racers/sprinters een eigen stuk asfalt te geven. Dan heeft niemand last van elkaar. En kan er door beide partijen meer gereden worden.

Ik ga niet heen.

Om dezelfde redenen als hierboven reeds genoemd zijn.

2 uur heen rijden

2 uur wachten en misschien 2 of 3 keer een 10 tot 16 seconden rijden

2 uur terug rijden

en verhoogd risico op politie controle's

Daarom stel ik voor om de drag-racers/sprinters een eigen stuk asfalt te geven. Dan heeft niemand last van elkaar. En kan er door beide partijen meer gereden worden.

Terug
Naar boven