• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Hahaha,

ben je weleens met Andre meegereden?

Ikke wel en toen had die stoel het al zwaar met al die bochten

Laat staan als je op een perenkistje zit

Ik geef je hooguit 10 seconden, dan lig je er vanaf

nou ja ik ken andre via mn zwager die heeft des tijds een kadeet gekocht van michel zwaan toen een aubergine kleurige .en toen heb ik andre eens een keer gezien.en hij gaat met mn oom om the streetmachine (cees)dus ik ken el wat verhalen over andre.alleen maar positief hoor.grts

Ik hoop nu eens een keer te winnen ik zit er iedere keer net naast:cry.

Eerst heb ik als één van de weinige wegbanden en de rest semi slicks.

Dan heb je semi slicks gooien ze je in de PRO klasse:swear.

Als het nu weer niet lukt gaan we volgend jaar een andere auto gebruiken (bouwen):D

En neem de videocamera's mee en stuur de beelden van mij even door BVD:wors

ik las gister nog een stukje in de automaxx, over andre. ik vind het leuk om skylines en andere jap auto's te pesten.... mooi hoor:wors

origineel gepost door opc

Tadaaaa :agent

Oja ik ben er natuurlijk ook weer bij dre, alleen dan wel met fotocamera :angel

:wors Haha dank je, die had ik nog niet gezien... :agent

my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk's aan board

net filmpjes zitten ijken van botter met z`n kadett in actie!!wat een geweld,echt bruud om te zien!!respect voor je werk!!

origineel gepost door mark

my lijkt het ook vet om mee te doen en me kadett is min of meer ook beetje gebouwd voor sprint en circuit, maar heb maar 182 pk , kan je dan ook beetje redelijk mee, want iedereen heeft nogal veel pk's aan board Mee doen kan altijd als je er op tijd bij bent.

En als je een beetje kan sturen en niet bang bent kan je nog een eind komen :D

ok nou word gewoon een keer proberen dan.Rij nu ook met platensper, maar heb me twijfels of dat ook echt lekker werkt op het circuit. Maar ga zeker mee doen, is het niet deze keer dan zeker de volgende keer

origineel gepost door opc

Tadaaaa :agent

Oja ik ben er natuurlijk ook weer bij dre, alleen dan wel met fotocamera :angel

zijn er meer filmkes van deze kadett?:D

Heey ,hier nog een stel mooie foto's van Botter zijn Turbo-kadett:wors:wors

Andre-Botterweb_groot-1.jpg

Botter-1.jpg

bottertuning.jpg

DSCF3823.jpg

DSCF3354-1.jpg

blijft een mooie wagen.

groeten nick

De race deuren liggen bij de spuiter:P van de week nog even plexiglas ramen maken.

En hopelijk krijg ik van de week de schokbrekers terug.

hey ik herken deze kadett nog van races bij de maasvlakte, je verloor toen van die corrado g60. die was echt retesnel , weet niet of dat ding nog rondrijd maar de jouwe in elk geval nog wel. ziet er nog steeds mooi uit.

origineel gepost door nl-tuning

bottertuning.jpg

groeten nick

!en deze foto kan in een mooi lijstje!:agent

bruut!

origineel gepost door jermir

hey ik herken deze kadett nog van races bij de maasvlakte, je verloor toen van die corrado g60. die was echt retesnel , weet niet of dat ding nog rondrijd maar de jouwe in elk geval nog wel. ziet er nog steeds mooi uit.

van een g60 nog wel:sleeping,, zal dan wel heeeeeel lang geleden zijn, of een andere met deze kleur.

groeten

Terug
Naar boven