• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Zeker nog nooit van Jeroen Dik gehoord:hmmz? er bestaan ook snelle Volkswagens, zelfs met g-laders....

staat een blokje te koop bij hem op de site:510 pk uit een 1.8l 20v met g-lader en compressor.

http://www.jdengineering.nl/ Als er zoiets in die Corrado heeft gezeten is het geen schande om ervan verloren te hebben.:angel van een standaard 160 pk Corrado G60 verlies je met een kadett 16v nog niet.:)

Vrienden van mij deden eerst ook zo min over andere merken, vooral over honda'tjes. Sinds dat ze die honda van Andy van Sneaky-tuning gezien hebben zijn ze ook ineens genezen, er zijn dus toch wel snelle honda's.:)

maar dat is nl tuning, die zit tot ongeveer z'n knieen bij botter in de billetjes :jerry

er zijn gewoon meer merkenliefhebbers die serieuze motoren bouwen.

origineel gepost door nl-tuning

origineel gepost door jermir

hey ik herken deze kadett nog van races bij de maasvlakte, je verloor toen van die corrado g60. die was echt retesnel , weet niet of dat ding nog rondrijd maar de jouwe in elk geval nog wel. ziet er nog steeds mooi uit.

van een g60 nog wel:sleeping,, zal dan wel heeeeeel lang geleden zijn, of een andere met deze kleur.

groeten

nee t was echt deze wagen , want dat weet ik nog goed heb t zelfs nog op video staan. :vertag hahaha was echt grappig , normaal gesproken gooide hij meteen ze kadett ervoor als ie een stukje voorlag zodat de ander meteen kansloos was maar toen reed ie meteen door naar huis. hoop dat t nu allemaal wat sportiever is.....:agent

Wat kan jij dom ouwehoeren:fy1

Die corrado verloor de eerste keer dik en de twee de keer won hij het net.

Ik had een slechte start en omdat het een stukje van nog geen 200meter totaal was en dan één baan werd en ik geen zin had om mijn auto kort te rijden om maar te winnen remde ik maar eerder.

Want op het stuk waar we normaal reden stond politie.

En daar na wilde ze op eens niet meer tegen mij rijden want ze hadden zogenaamd gewonnen.

En ik ben er zeker nog een uur gebleven en ik heb getuigen:vertag

En dat waren de patsers van G force uit Zoetermeer.

En jermir omdat je lekker anoniem achter je computer zit hoef je nog niet bulshit verhalen uit je duim te zuigen!! (normaal gesproken gooide hij meteen ze kadett ervoor als ie een stukje voorlag zodat de ander meteen kansloos was:sleeping:sleeping:sleeping)

Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door mayhem

maar dat is nl tuning, die zit tot ongeveer z'n knieen bij botter in de billetjes :jerry

Hoort die kut weer praten joh blablabla, komt ook weinig zinnigs uit bij je de laatste tijd, net of je niets beters te doen hebt??? maar ach dat zal dan wel zo zijn:jerry

Groeten

origineel gepost door mayhem

Hoort die kut weer praten joh blablabla, komt ook weinig zinnigs uit bij je de laatste tijd, net of je niets beters te doen hebt??? maar ach dat zal dan wel zo zijn:jerry

Groeten

hahaha, komop gast, rustig maar. er staat niet voor niets een jerry achter.

er zijn gewoon meerdere snelle mannen, tuurlijk heeft botter een serieus dikke kadett, en t ding is goed rap en word tenminste gebruikt waar een auto voor bedoeld is, en geen trailer queen.

ga er maar vanuit, er is er altyd 1 sneller dan je zelf bent, wat je ook doet. dat geld voor iedereen hier.

en verliezen van een vw kan gewoon, ik heb op de races gigantisch op me flikker gehad van een polo g40:o

en zo traag is een corsa c20xe toch niet.

**edit**

als G-force zijn wie dat ik denk dat het zijn, dan hebben wat jongens van hun er anders ook een aardig handje van om in 2 de alarmlichten aan te gooien en m in de midden te zetten.

(Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over)

dit dacht ik ook al bij het lezen van zijn bericht, en het is pure jaloezie anders kraak je hem niet zomaar af.:hmmz:hmmz

origineel gepost door Hans

bottertuning.jpg

groeten nick

!en deze foto kan in een mooi lijstje!:agent

bruut!

Gemaakt door Arjan, Juffer1 hier op het forum tijden DAF.

Telkens als Andre door de bocht kwam ging de camera multishots maken. Zodoende is dit prachtige shot gemaakt:kewlpics

origineel gepost door M~V

(Heb ik jou zeker een paar keer zoek gereden en ben je daar nog gepikeerd over)

dit dacht ik ook al bij het lezen van zijn bericht, en het is pure jaloezie anders kraak je hem niet zomaar af.:hmmz:hmmz

dat zal t zijn:sleeping:sleeping:sleeping:sleeping

zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken.

zo sorry hoor maar je hoeft niet ineens zo te trippen, viel toen gewoon een beetje op en ik deed nooit mee aan races. je hoeft je niet zo op te winden, sorry hoor. bedoel je auto is mooi ens nel en heb er veel respect voor maar er is altijd wel weer iets wat mooier is en harder kan. hoort erbij toch? meteen grof gaan lopen schreeuwen is een beetje onder me niveau. zand erover lijkt me? weet trouwens niet of ze van g force waren , zat in elk geval een rasta achter t stuur. en had t gefilmd van achter de auto`s , me broek was zowat verschroeid van die vlammen die uit die corrado kwamen met optrekken. Nou als ik ergens een schijt hekel aan heb dan is het wel BULSHIT verhalen en onwaar heden van iemand die mij heel niet kent.

Je wordt er zo wie zo al schijtziek van al die gasten die zich lopen te vervelen op het internet met stomme opmerkingen en biedingen(Marktplaats) enz.

En als ze dan voor je staan durven ze niets te zeggen:sleeping:sleeping

Het wordt tijd dat er voor zulke mensen een BAN uit wordt gedeeld.

Er zijn al een hoop mensen die door dit soort gezeik niet meer op het forum komen of in iedergeval niet meer posten terwijl dat wel de mensen zijn met DE Auto's en weten waar ze over praten.

Maar goed terug naar het topic:D

he andre, laat je niet gek maken.... we weten zelf wel beter op het forum hier... ik zou ook pist zijn als ze mijn auto de grond in trappen... en rare verhalen rond vertellen hoort hier ook niet:(

joh andre je moet maar zo denken jij ben trots op je auto.en andere zijn jaloers dat jij gouden handjes heb om dit zo uit je hoofd of van papier zo kan uitwerken.je kanon is reter snel en er zullen maar weinig zijn die jou eruit knallen denk ik.

Geweldige Kadett ! echt super apparaat. Heb je verscheidene keren zien rijden op Zandvoort en Assen.

In Zandvoort na de bocht langs een Skyline heen er eruit accelereren was echt prachtig om te zien. Ik kom zeker bij de komende time attack kijken !

niets tegen andre hoor, ken de man verder niet, ken enkel zijn kadett.

maar waarom, zodra iemand maar ook iets zegt wat 1% negatief lijkt, komt er gelijk t achtelijke gelul over jaloers zijn?!

of ben ik nou gewoon zo'n nuchtere boerenl*l die niet aan jaloezie op andermans auto's doet?

botter zijn kadett is een prachtig apparaat, met een dikke motor. ik denk dat iedereen wel een auto van dat niveau zou willen, ik wel in ieder geval. maar jaloers? nee.

ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok?????

ik zou t net zo goed zeggen als ik voor je stond maar daar gaat t niet om , jeetje zeg wat een ophef over t feit dat je er een keer uit ben gereden. bedoel kan je niet tegen je verlies ofzo dat je zo heftig reageerd, ik ben niet jaloers op je kadett , ik vind t een prachtding. kom op man , laten we t gezellig houden en sorry als je je aangevallen voeld ok????? Wat lul je nou als of ik verder nooit heb verloren wat interesseert mij dat nou ik heb met Time Attack ook nog niet gewonnen!!!

En daar doe ik toch ook nog steeds aan mee als ik niet tegen mij verlies kan zou ik wel lekker tuis blijven kost nog een hoop minder ook :vertag.

En het gaat er over dat het gewoon niet klopt wat je zegt:swear

Maar als je nou niets leuks of opbouwend te melden heb ga je dan ergens anders vervelen en blijf hier weg.

EINDE DISCUSSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik bood toch me excuus aan?? is dat niet goed dan????? bedoel heb geen zin in gezeik en ruzies ofzo, gaf alleen me mening. ok???? zand erover ok??

Andre kan wel tegen ze'n verlies hoor, ik rij em altijd kakadoedoe op de dijk, en mag er nogsteeds komen :Pking:

Terug
Naar boven