• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

origineel gepost door opc

Andre kan wel tegen ze'n verlies hoor, ik rij em altijd kakadoedoe op de dijk, en mag er nogsteeds komen :Pking:

Ik ben nu heel nieuwsgierig waarmee je hem kakadoedoe rijd :P iets met OPC denk ik ? :P

zijn er nog entree kosten aan verbonden,want dat ken ik niet terugvinden op de site.

wil misschien met me zoon en stiefzoontje komen;)

origineel gepost door nl-tuning

ja zijn meestal wel entreekosten, 10euro ofzo weet t niet zeker meer,

oke dan:)

ff kijken hoe vroeg ik dan evt wegga van huis want me vrouwtje d'r verjaardag 4en we de avond ervoor king:

Zo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.

En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.

Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.

Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.

En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.

Nu eerst maar eens naar bed

:jerry

origineel gepost door Andre Botter

Zo de nieuwe olie koeler zit er op en de Proflex veerpoten zijn ook weer terug.

En de wielvlucht heb ik negatiever gezet nu nog een set spoorstangen voor deze setup klaar maken anders moet iedere keer op nieuw uitlijnen:P.

Achteras is ook stijver gemaakt zitten nu 2 torsie stangen op:D.

Nu nog even een andere drukgroep op de koppeling deze is te slap.

En we hebben een nieuwe TIG las machine dus als ik er nog tijd voor heb maak ik nog een nieuw inlaatspruitstuk.

Zodan,je bent er wel vroeg bij Dré 's ochtends:P

maar het gaat de goeie kant op hoor ik.:thumbup

Gr.Den

@ BOTTER, je bent gek!!

Maar wel prettig gestoord , hahaha, ga jij maar lekker je gang, ik vind het PRIMA!!!

RESPECT voor wat je al bereikt hebt!

En dat voor een straat wagen , he!

@ andre botter, wat voor banden gebruik je, en waar heb je ze gehaald. ik heb nu nog gewone straatbanden op me ascona, maar dit geeft gewoon te weinig grip.

mvg Mats, oja ik weet niet of je het al hebt, ik heb nu een andere inlaat op me ascona. ik kan je bij deze vertellen, groot verschil!

origineel gepost door asconac20let

@ andre botter, wat voor banden gebruik je, en waar heb je ze gehaald. ik heb nu nog gewone straatbanden op me ascona, maar dit geeft gewoon te weinig grip.

mvg Mats, oja ik weet niet of je het al hebt, ik heb nu een andere inlaat op me ascona. ik kan je bij deze vertellen, groot verschil!

op de foto lijken het op de semi slicks van toyo, de R888... :afro

dit is de officiele importeur/leverancier voor de toyo r888 in Nederland

ff zoeken over de grens levert vaak een groot prijsvoordeel op :thumbup

Ik rij op Toyo 888 is ook de enige goeie toyo de rest is al een tijd shit:mad:

Ik kon ze voor een leuke prijs leveren maar op het moment is het moeilijk.

Anders kan je ook Yokohama Prada nemen is bijna zo goed als een semi slick.

Deze kan ik wel goed leveren.

Nou gisteren even proef gereden op Zandvoort de Kadett stuurt nu veel beter in en is veel stabieler.

Waar ik voorheen ging zwabberen met de achterkant had ik nu geen last meer.

Ik had een coureur (Bas Plugge) die al 14 jaar op Zandvoort rijd naast mij zitten om even te kijken waar ik nog tijd kon winnen kwa ideale lijnen.

Maar na één rondje moest ik de baan verlaten de Kadett maakte te veel geluid :fy1

Dat was dus een korte training:cry.

Maar het had op Bas een aardige in druk achter gelaten hij zij dat hij meerdere keren dacht dat we het niet gingen redden als ik op een bocht af knalde :D of door een bocht.

En dat was nog maar één ronde en was de eerste keer na maanden dat ik weer op Zandvoort reed:D

En nu moeten de lichte deuren er nog in:P en als het mee zit de spoiler er nog op.

:P:P lekker even knallen.. andre hahahahah ik vind het niet gek.. indruk.... je gaat er ook echt voor:wors jij in een kadett e gsi ..dan kan de rest alleen maar weer opzij gaan ,,,,,kom tie dan he . je kan gewoon lekker blazen...ik hoop dat nummer 1 er een keer voor je in zit....zekker verdiend:wors.... spreek je weer de mazzel gr koks:cool:

te veel herrie? is dat bij time attack dan ook een probleem, ik las iets over 88db,

hoeveel dempers gebruik je? ik gebruik er maar 1, dit zal dan wel te veel herrie maken of valt dat wel mee?

mvg Mats

Ik heb een keer met Harold Paap(opel den hartog team kadett turbo) meegereden en dat ging ook asociaal hard zeg.

Respect hoor Andre :wors

Terug
Naar boven