• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Dat zijn wel mooie foto's, en een schitterend zonnetje erbij:angel, beter als wij toen hadden:o.

Ben benieuwd volgend weekend.

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

site effe checken:thumbup.

groeten

kheb de hele site af gezocht,maar ik ken het niet vinden:o

misshien heb ik een bril nodig:P

De spoilert is klaar en de deuren bijna:D

Hier de foto's.

Foto-BV3LR8HN-D.jpg

Foto-JWGCSFRM-D.jpg

Foto-7HVPJMIO-D.jpg

Foto-VFKKBQQK-D.jpg

Spoiler gaat er na de time attack weer af.

Haha vooral de laatste zin vind ik fijn :P Het staat niet echt mooi ofzo die strijkplank :jerry: Maargoed als het maar helpt !

origineel gepost door asconac20let

@ andre, hoe los jij je db probleem op?

mvg Mats

Volgens mij zien ze een hoop door de vingers...als je sommige hoort knallen....dan twijfel ik dr aan of ze niet te veel db hebben

origineel gepost door asconac20let

@ andre, hoe los jij je db probleem op?

mvg Mats Daar ga ik nog even wat voor maken:hmmz

ja oke, maar altijd lullig als je daardoor moet stoppen.

heb nu trouwens toyo r888 weten te bemachtiging, nog gesponsord ook. wel voor 15inch velg dus heb nu 195 50 15 band, met de spaak velgen et 13, staat heel mooi op de wieltjes :D

Een kennis van me met een e36 loste het op met een leeg blikje cola in het sierstuk van de einddemper.

Netjes vast gezet met vlechtijzer zodat ie er niet uit kon schieten.

Kan je het geluid ook van te voren laten meten?

Mooi spul allemaal van de kadett hoor:D, die spoiler is ook bruut voor t circuit.

En nu allemaal duimen voor zondagking:

Groeten nick

leuke maat... zijn ze ook beetje doenbaar voor op de openbare weg te gebruiken of enkel circuit? is namelijk de maat waarmee ik mag rijden in belgie. (keuring en toestanden hier...)origineel gepost door asconac20let

ja oke, maar altijd lullig als je daardoor moet stoppen.

heb nu trouwens toyo r888 weten te bemachtiging, nog gesponsord ook. wel voor 15inch velg dus heb nu 195 50 15 band, met de spaak velgen et 13, staat heel mooi op de wieltjes :D

Terug
Naar boven