• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

ik ry er ook wel dagelyks mee,is wel te doen, zolang het buiten niet te koud is tenminste. In de regen valt het me 100% mee

Ik heb met de semi slicks 200kmh in de regen gereden:P maar ligt er ook aan hoeveel water er op de weg staat.

Bij een laagje staand water van 5mm op de weg ging ik bij 170kmh wel even varen:D

Hier de laatste update deuren zitten er in en zijn 10kg perstuk lichter normaal 26kg nu 16:wors

Foto-ZRNLQEHU-D.jpg

Foto-LHYUXA6J-D.jpg

IK BEN NIET BLIJ :fy1:swear:swear:swear

Het is weer een mooi verhaal.

Met de training krijg ik na 3 rondjes de zwarte vlag 5db teveel geluid :sleeping dan heb ik al een tijd van 2:00.9 neer gezet.

Oke niet meer gereden in de training maar wel een 2de tijd.

Dan de finale hebben ze me gediskwalificeerd sta ik niet op de tweede plaats maar achteraan:fy1ik verhaal halen krijg ik te horen dat het wordt terug gedraaid maar ik sta wel achteraan.

Nou dan maar zo starten maar eerste flyinglap wordt verziekt door een Civic de volgende flyinglap gelevlag door iemand in de grindbak :cry:cry daarna dacht ik dat de gele vlag er nog zou zijn maar dat was dus niet het geval.

Ik dus nog geprobeerd een goede ronde neer te zetten maar helaas banden waren al te warm en het begin van de ronde te langzaam.

Dus zijn we weer 4de geworden had zeker 1e of 2e kunnen zijn :cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry

regel van niks met die db's.... die drift auto's reden zonder uitlaat en dat mag wel??? zonde dat het voor jou zo verneukt is andre:(

Erg zonde, kun je er niet een klep tussen zetten die je tijdens het rijden open en dicht kunt zetten? ;) op stukken waar ze je niet zo kunnen meten :D

Ach volgende keer beter ..........

je pakt ze nog wel een keer :vertag

Suc 6

Gr.kerni

Dat meen je niet ! je ging wel echt super hard ! wat goed te zien was dat je veel later remde voor de bochten en veel sneller door de bochten ging dan andere auto's in je klasse.

Het was in iedergeval wel super vet weer om de kadett te zien racen. Echt heel erg jammer van het gezeur met de DB's Hoe zit het dan wel niet met die CRX in de Semi Pro Street klasse. Dat ding maakte mien wel niet een herrie.

DAT MEEN JE NIET:argue

We kwamen speciaal naar de tribune om je time attack te zien:wors

Opeens zwarte vlag met nr 50 erbij...HEY F*CK, was dat niet Botter? Ja hoor...

Ik weet niet wie dat meet bij de organisatie, maar er reed zo'n wit ding, die maakte een partij :swearherrie, en die mocht gewoon doorrijden.

Wat ik ook een fiasco vond: de auto's van Coronel(BMW en ???) werden er ook vanaf gehaald ivm herrie(???).

Ik vind hun, en Botter en de Lambo echt publiekstrekkers.

Pure flauwekul dat je en het Coronel team er af werden gehaald!!

Je kwam ons ook nog voorbij gereden net voor Cruqiuis:wors Raampje MOEST even los:wub

origineel gepost door GlennGSI

Dat meen je niet ! je ging wel echt super hard ! wat goed te zien was dat je veel later remde voor de bochten en veel sneller door de bochten ging dan andere auto's in je klasse.

Het was in iedergeval wel super vet weer om de kadett te zien racen. Echt heel erg jammer van het gezeur met de DB's Hoe zit het dan wel niet met die CRX in de Semi Pro Street klasse. Dat ding maakte mien wel niet een herrie.

die is ook gediskwalificeerd. staat ook duidelijk op de uitslag ;)

keesjr (de rode manta in de Semi pro street) heeft een keurige 2de plaatse gepakt met een 2.08 en een beetje:thumbup:thumbup niet slecht voor een 2.4 cih:wors

hee hallo ;). het was weer lekker op zandvoort 14maart time attack.. alleen met de tijd :hmmz? kon wel weer better...rem werkte slecht aan 1 kant... omdat de rechter schokdemper echt goed lek is gegaan . alle olie over de band en de remklauw ..en de banden waar ik nu op rij.. zijn ook echt wat minder.. veel te veel zoekken naar grip op de baan :angel...MOET BETTER ...maar ik heb het zekker weer naar me zin gehad:P .ik hoop de er ook nog wat mooi. fotowerk is gemaakt op de baan en rond om zandvoort.:wors...grkoks

Die kwam ook nog goed van zijn plekkie:wors

Ik denk dat ik over een tijdje eens moet gaan praten met Keesjr over zijn manta.:wub

Er staat nog steeds een manta te wachten die voor hetzelfde doel gebruikt gaat worden(en af en toe voor dagje toeren).

haha, wat moet je erover weten?

2.4 opgeboord naar 2.5, kop gevlakt, blok gevlakt, dikke nokkenas, een goede set webers, groep A en nog wat spul.

Terug
Naar boven