• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

gefeliciteerd! zag je kadett nog op het paddock staan met een grote klem erop ja... ik hoorde al op de tribune dat er iets niet goed was...

hier nog een filmpje en foto's.

Uploaded with ImageShack.us

Geliciteerd Andre

Maar ben god verdomme al mijn bestand kwijt door mijn eigen fout dus geen videos van mij dit keer misschien dat ik de bestanden nog kan redden maar ik vrees het ergste

:thumbdown:swear

zo damn , hoe wil je daar nog bredere banden onder kwijt??? echt een sick apparaat dit. sorry van het misverstand laatst ( je weet t vast nog wel ) in elk geval gefeliciteerd met je overwinning!!! :thumbup

ps: wat voor merk metertjes heb je? zien er wel vet uit op die foto van je interieur.

ook super dat je er gewoon ermee naar de time attack rijd.. niks aanhanger :) Ik reed met men broer mee in zen polo G40 ( en dan met de opel club hier uit de buurt mee haha ) toen kwam je ons voorbij samen met koks en nog een paar opels.. super om je ineens voorbij te zien knallen !

André gefeliciteerd met je de 1ste plaats!

Stond de eerste heat op de tribune, en de 2de langs de baan, maar klonk inderdaad niet optimaal! Maar dat mag de pret niet drukken, want toch eerste en de auto blijft toch:wub:wub

Wat loopt die Kadett toch verschrikkelijk hard! Volgende keer met een niet lekkend spruitstuk onder de 2 minuten?

btw op het podium had je het er over dat als je nog bredere banden wou gaan gebruiken dat je dan de moest gaan zagen in je wielkasten.

maar jou wielkasten zijn al goed breed, en dan "nog" maar 205 breed er onder...

is het niet een kwestie van velgen met de juiste ET waarde?

ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou.

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

btw op het podium had je het er over dat als je nog bredere banden wou gaan gebruiken dat je dan de moest gaan zagen in je wielkasten.

ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou.

Maar botter zit ook nog met een schoef set die achter de velg zit. dus de ET waarde zal echt wel goed zijn

ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou. De semi slicks vallen veel breder uit dan gewone banden ik heb er 225-35-17 onder gehad is geen probleem.

En in semi slick zijn er maar heel beperkt maten leverbaar.

Ik ga nu kijken wat er gedaan kan worden om er meer rubber en spoorbrete onder te krijgen maar ik denk dat het drastische maatregelen worden:D

Of een andere auto:o

Ik zit nu lekker in Italië uit te rusten en na te denken:D

En ben van middag met de Astra Station Turbo nog even door de F1 tunnel in Monaco aan het knallen geweest:wors

Er werden gelijk foto's van ons gemaakt (nee geen Politie):P

Die staan er wel vaak te laseren maar eerst een verkennings ronde gelopen:D

En op de heen weg nog en SL500 AMG 55 lopen pesten vond de bestuurder niet leuk.

origineel gepost door Andre Botter

ik rij zelf op dit moment met 215 op 17 inch 8 j ET 35 en mijn wielkasten zijn lang niet zo breed als die van jou. De semi slicks vallen veel breder uit dan gewone banden ik heb er 225-35-17 onder gehad is geen probleem.

En in semi slick zijn er maar heel beperkt maten leverbaar.

Ik ga nu kijken wat er gedaan kan worden om er meer rubber en spoorbrete onder te krijgen maar ik denk dat het drastische maatregelen worden:D

Of een andere auto:o

Ik zit nu lekker in Italië uit te rusten en na te denken:D

En ben van middag met de Astra Station Turbo nog even door de F1 tunnel in Monaco aan het knallen geweest:wors

Er werden gelijk foto's van ons gemaakt (nee geen Politie):P

Die staan er wel vaak te laseren maar eerst een verkennings ronde gelopen:D

andere auto? :cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry

zo! ja het is sonde om de flex in zulke spatbord randen te zetten.

mocht je dat wel doen, laat het weten, dan las ik zie dr hier wel in :jerry

en uh andere auto? vind het wel erg gaaf z,n kadett die zo hard gaat op het circuit:) :o

maja men zegt dat astra betere ophanging hier voor heeft...

houd ons op de hoogte ben benieuwd!

Ik heb anders nog wel een mooie koets voor je staan :P compleet met rolkooi brede wielkasten en dergelijke Wielkasten zijn net zo breed als die kadett van je nu, maja deze moet nog gespoten worden dus die kan nog verder aangepakt worden :) Kan je in de tussentijd mooi met je huidige kadett blijven knallen

Andre is dit niet wat voor jouw kadett een minitub

Dit word veel gedaan met amerikaanse dragauto's zou dit iets voor je kadett kunnen zijn kan je er veel bredere banden onder m monteren zonder problemen.

Terug
Naar boven