• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

het ziet er allemaal weer erg gelikt uit!!!

ben erg benieuwd hoe hij zal rijden na het afstellen!!!

weet je al wanneer je weer het circuit op gaat?

neem ik ff de camera mee :P

grtz jens

zal wel hard gaan:P, en oooh zoooo mooie gaskabel!!!!:agent:agent:agent

Ik heb ook nog wel n mooie foto vd motor effe opzoeken.

Groeten nick

[rquote=1891554&tid=120646&author=Andre Botter]Ik moet ze nog inremmen maar hij remde wel al erg hard:D

En Nick die gaskabel is al niet meer die van jou:P[/rquote]

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Succes verderss:thumbup

Zo gisteren wezen afstellen.

Ging op de heen weg niet echt goed, trok hem 30km voor de eind bestemming even door 250kmh+ even later display dashboard weg meters in de stress:swear

Ik een parkeerplaats op is de multiriem aan barrels.

Gelukkig was er nog een helft heel en blijven hangen bij de oliepomp dus die er weer omheen gelegd en het laatste stuk rustig door gereden.

Bij klasen aan gekomen een nieuwe riem er op en de grote injectoren er op.

Dan de dynojet bank op de eerste run zonder wijziging aan de software al 40pk meer en met eind resultaat 470pk:D

Minder dan wat ik wilde maar de C20LET computer kan niet meer aan dat wordt dus toch maar een nieuw vrijprogrameerbare.

En de pierburg pomp is niet groot genoeg dus komt er morgen dus een MF big one onder de Kadett:o

:thumbup de volgende run zal wel een dikke 500+pk worden

deze man zal volgende week weer volop genieten van de kadett op het circuit

Ben er net achter gekomen waarom het afstellen niet lekker ging er zat een gat in de silicone slang net na de turbo.

Ik hoop dat ik van de week nog even bij Klasen op de bank kan om nog even een keer af te stellen voor de zekerheid en misschien een PKtje extra:P

En hij lekt ergens olie als ik hoge toerentallen draai gisteren 19-03 een tijd lopen zoeken waar en er achter gekomen dat de oliepomp kering waarschijnlijk de oorzaak was.

Dus s'avonds de kering vervangen.

Vandaag proef gereden en wat denk je weer olie:swear

Auto weer op de brug alles schoongemaakt en daarna de motor op 6500 toeren laten draaien en ja hoor weer olie bij de pomp vandaan.

Is de nieuwe kering er dus uit gekomen:swearhij ging er ook wel erg makkelijk in.

Morgen kijken voor een nieuwe:agent

Echt machtig die Kadett van jou!!

Kan je een keer een "sprint" filmpje maken, ben benieuwd hoe hij met al dat geweld onder de motorkap weg komt vanuit stilstand:hmmz

Terug
Naar boven