• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Goed bezig Andre :wors

Ik bel je binnenkort een keer voor de turbo erop te schroeven bij mij :thumbup

Mijn vrouwtje is bevallen dus geen stress dat de auto bij jou staat en het vrouwtje weeen krijgt ;)

Ik mag dan wel niet rijden vanwege een nekhernia maar een vriend wilde wel rijden

[rquote=1897710&tid=120646&author=Jerk]Goed bezig Andre :wors

Ik bel je binnenkort een keer voor de turbo erop te schroeven bij mij :thumbup

Mijn vrouwtje is bevallen dus geen stress dat de auto bij jou staat en het vrouwtje weeen krijgt ;)

Ik mag dan wel niet rijden vanwege een nekhernia maar een vriend wilde wel rijden [/rquote]Zo da's niet fijn man beterschap in ieder geval.

En de turbo bouwen we er binnenkort wel even op.

Nou we zijn weer bezig met nog extra aanpassingen voor de Time Attack.

Mensen die niet van spoilers op een kadett houden moeten nu maar even niet verder kijken:D

Ze zijn wel weer afneembaar hoor:P

Maar we hebben druk op de bandjes nodig.

Foto-CTRFABWK-D.jpg

[rquote=1899114&tid=120646&author=modfreak]een betere windsplitter voorop zal beter werken denk ik. dus trespa plaat niet vlak maar 45 graden [/rquote]

erg veel ruimte heeft andre niet onder zijn windspliter over, dus dat is denk ik geen optie.

[rquote=1898695&tid=120646&author=Andre Botter]Nou we zijn weer bezig met nog extra aanpassingen voor de Time Attack.

Mensen die niet van spoilers op een kadett houden moeten nu maar even niet verder kijken:D

Ze zijn wel weer afneembaar hoor:P

Maar we hebben druk op de bandjes nodig.

Foto-CTRFABWK-D.jpg
[/rquote]

Je kadett begint steeds meer op een kruisraket te lijken

Als de spoilers echt werken is het goed

Trouwens dat kan je ook op een low budget manier testen

Of het werkt

[youtube]D7lnKtqe9nA[/youtube]

[youtube]chLVYW6GPJY[/youtube]

spoilers komen er toch niet op ik heb er geen tijd meer voor en ook even geen zin.

Ik wilde het vanavond af maken maar kwam er achter dat het inlaatspruitstuk verstevigt moest worden.

Dus heb dat vanavond (vannacht) gedaan:D

Zo nu maar eens naar bed om 6uur gaat de wekker weer:cry

[rquote=1899500&tid=120646&author=kadett4x4]je moet ook wel rust hebben op zijn tijd, anders val je straks onder het rijden in slaap.

Veel plezier zondag, en hou hem heel.

Mail je bij de afspraak ook even je adres mee, dan hoef ik niet heel lekkerkerk af te rijden:D

groeten.[/rquote]Gewoon de zwarte strepen op het asfalt volgen:D

[rquote=1900050&tid=120646&author=Andre Botter][rquote=1899500&tid=120646&author=kadett4x4]je moet ook wel rust hebben op zijn tijd, anders val je straks onder het rijden in slaap.

Veel plezier zondag, en hou hem heel.

Mail je bij de afspraak ook even je adres mee, dan hoef ik niet heel lekkerkerk af te rijden:D

groeten.[/rquote]Gewoon de zwarte strepen op het asfalt volgen:D [/rquote]

Bij het huis met de lange zwarte spreken woont de grote boze 500 pk kadett

idd flink rammen morgen met die kadett, we staan klaar en morgen komme we met een cluppie die kant op;), voor de support;);)

Groeten nick

ik heb hem vandaag flink tekeer zien gaan, ging zelfs een skyline voorbij in de tweede bocht na het rechte stuk:o stond op het dak van het paddock te kijken en iedereen stond met open mond te kijken hahaha

gaat zeer hard, en mooi om te zien.

groetjes

en nu is ie kapot:cry

ga speciaal voor de 'botter' lang op de tribune zitten...

Ging weer rete snel over de baan!

Maar toen in de run sessie: rode lampen en vlaggen.

Dus iedereen gaat rustig de pits in, en samen met ons groepje toch maar hopen dat ook de gouden kadett rustig de pits in duikt.

Maar helaas geen kadett gepasseerd.

Toen snel naar de drivers paddock gelopen, en daar stond hij, gelukkig nog heel! Alleen de koppakking lek zover ik snel vernomen heb van Andre. Maar de exacte schade is mij niet bekend:p

Wat kan je er toch rustig onder blijven Andre:o

de nieuwe plannen die ikk gehoord heb zal ik weer met veel plezier volgen...

Terug
Naar boven