• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Zeer jammer maar goed volgende keer beter .

Andre het was geweldig hoe je aan het begin van de opwarmronde die witte gtr r34 inhaalde ik heb er gelukkig allemaal beelden van

jammer gister van de problemen.

stond gister echt verbaast van hoe snel hij was.

beestje zag/ziet er goed uit btw :)

kon zelf helaas niet met het detje komen vanwege (best wel erg) olie lek probleem.:mad:

ik zag hem 2 rondes voor dat hij rookte optrekken na het lange rechte stuk,

ik d8 hem door de koppeling te horen, slippen? klopt dat?

jammer van de koppakking, maar wat ik me echt af vraag,

hoe ben jij thuis gekomen? je rijdt er gewoon mee van evenement naar evenement toch? geen trailer?

[rquote=1901580&tid=120646&author=sebastiaankadettcabriogsi]ik zag hem 2 rondes voor dat hij rookte optrekken na het lange rechte stuk,

ik d8 hem door de koppeling te horen, slippen? klopt dat?

jammer van de koppakking, maar wat ik me echt af vraag,

hoe ben jij thuis gekomen? je rijdt er gewoon mee van evenement naar evenement toch? geen trailer?

[/rquote]

Ik heb hem er gewoon mee naar huis zien rijden

Andre, ga zo door met je werk. mocht ik in de toekomst de lotto winnen ofzo kom ik je "baby" van je kopen.

Ik ben er gek van, uitstekende wagen heb je daar.

Niet om ouwe koeien uit de sloot te halen, maar ik was er elke weekend daar op Maasvlakte en Andre, ik heb je niet zien verliezen wanneer jij en Jhonny (Corrado G60) beiden goed vertrokken.

We moeten dan ook ounthouden dat die G60 wel 40.000 gulden onder de kap ingebouwd had. Nou wil ik Andre zijn portemonee niet onderschatten of beledigen maar ik verwacht niet dat hij dat er al in had zitten toendertijd.

Dus Andre, prima kerel.

Oja, voor de duidelijkheid. Ik had een jaar of 2 geleden een groene Corsa A C20XE en jij had mijn uitlaat gemaakt doormiddel van een nieuwe stuk ertussen en iets later kwam ik met Dittrich noch bij je langs met een B.

Groetjes.

[rquote=1901605&tid=120646&author=minimalrene]Hij werd door een andere kadett gesleept.

Maar het bochtenwerk zag er goed uit. [/rquote]

Was geen Kadett, maar de Astra in de adver hier naast ;)

Terug weg is gelukkig vrij aardig verlopen, gelukkig geen politie tegen gekomen, alleen die hufter die langs de kant stond te laseren, maar die had het veel te druk daar mee geloof ik en heb heel de kabel tussen onze wagens niet gezien.

De Kadett staat nu weer veilig bij André thuis, wachtend op verdere plannen.

Meer daarover zal André met de tijd hier vast wel posten.

Oké, Astra zou inderdaad ook best kunnen :P

Ben een Nissan man dus had er niet zo goed op gelet, en daarnaast stond ik onder de rokerige tunnen toen jullie voorbij kwamen.

Maar ik wens André in ieder geval veel succes met de toekomstplannen :thumbup, maar zal wel goedkomen!

[rquote=1902997&tid=120646&author=paganiproductions][rquote=1902626&tid=120646&author=sebastiaankadettcabriogsi][rquote=1902598&tid=120646&author=petrolhead]http://speedhunters.com/archive/2011/03/29/event-gt-gt-automaxx-streetpower-assen.aspx

hij staat ook op speedhunters. :thumbup[/rquote]

staat alleen bij dat hij 380 pk heeft ipv 470 :P[/rquote]

Moeten dat er niet 500 zijn?[/rquote]

tja 470 met lekke ic slang, dus zal mij niks verbazen

Terug
Naar boven