• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

HondenL.U.L. die agtelijke!!!! effe in mekaar stompen die eikel..

botter heb er respect voor dat je er achteraan bent gegaan!!!!!

spreek je!

Jezus Andre,

is mooi k u t

Ik hoorde vandaag wel van mijn maat (en die komt uit Eindhoven) dat er iemand uit Eindhoven met een proefritje ervandoor ging en dat de verkoper er achteraan ging in zijn Astra

Maar dat de wereld zo klein is dat jij het bent....... :hmmz

Tja dat is Botter :D respect Andre:thumbub

geloof mij maar, die dief kan eerst gaan sparen de aankomende jaren :D

Suc6 met de afhandeling.

Gr.CCG

Wat een verhaal zeg.

Succes met de afhandeling. Maar goed dat die gast gepakt is, nu kan je je voegen in het strafproces om zo de schade op de dader te verhalen.

Wel vet dat een RS4 dief is gepakt omdat ie op de huid werdt gezeten door een Astra F station, hulde:D

hahahaha die jongen wist zeker niet wat hem overkwam toen die astra station hem achter naa zat

echt respect man :D

hoop aleen dat het betaald word anders word het een zuuren apel André, sterkte met de afhandeling

Vandaag heb ik de auto opgehaald bij het politie depo.

Motorblok is 20cm naar achteren geschoven maar sterk is zo'n RS4 wel.

En de politie is ook echt slim de telefoon van die gozer lag er nog in en ook de sleutel van de gestolen audi A4 lag er ook nog in.

Lekker bijdehand kon ik weer langs het politiebureau om het af te geven.

Foto-B6YMXPLE-D.jpg

ding ziet er niet meer uit zeg

andre een vriend (werkt bij de chinees rijd met een ibiza denk dat je m wel kent ) van mij uit lekkerkerk vertelde mij het verhaal

vond t wel strakke actie dat je er met de astra achteraan ging dat had ie nooit verwacht denk k haha

[rquote=1915497&tid=120646&author=nl-tuning]blijft eeuwig zonde!! was heerlijk snel;)[/rquote]Hij was zeker mooi.

Maar niet snel genoeg:D

[rquote=1916299&tid=120646&author=jblfreak]Krijg je er geen gezeik mee dat je er achteraan gegaan bent want kunnen wel weer over gaan zeiken [/rquote]

dat zal dan bizar wezen dat je dan niet eens achter je eigen auto aan mag gaan:o maargoed, zo gaat het wel tegenwoordig in dit landje.

eeuwig zonde van de audi. succes met de verdere afhandeling.

Ik hoorde t op de radio...

Hoorde t plaatsje Lekkerkerk... en had al een gevoel dat het iets met je te maken zou hebben...

Maargoed, was vergeten om verder te kijken... en nu lees ik dit :o

Goede keus Andre, om erachteraan te knallen!

Terug
Naar boven