• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Bottertje @ Night

IMG_5682.JPG

IMG_5698.JPG

De Rest is te zien http://trabi.nl/Meetings/2011/Oschersleben/index.html

Ik weet nog niet of ik nog Time Attack ga rijden.

Misschien dat ik hem van de week ga schorsen de banden zijn glad en de motor is gaar.

En tijd en zin wat aan te doen heb ik niet.

Ik moet nog eens bekijken wat ik ga doen of ik nog door ga met de kadett of ..........

@Andre Botter wrote:Ik weet nog niet of ik nog Time Attack ga rijden.

Misschien dat ik hem van de week ga schorsen de banden zijn glad en de motor is gaar.

Ik moet nog eens bekijken wat ik ga doen of ik nog door ga met de kadett of ..........

Wat een slecht nieuws om te lezen, en dat nu ik net terug ben uit het altijd zonnige, altijd pitoreske en gezellige Frankrijk!

crying-smiley-sad-male-cry-tears-smiley-emoticon-000352-large.gif

Die banden horen toch glad te zijn trouwens? ;)

@nl-tuning wrote:

Komt wel weer goed man, niet treuren :ass

Ja, die had ik ook in gedachte voor Andre, maar ik gun ieder andere liefhebber die auto natuurlijk net zo goed als Andre er echt klaar mee is.... :angel

@Andre Botter wrote:Ik weet nog niet of ik nog Time Attack ga rijden.

Misschien is het tijd voor een auto die meer bulletproof is of je kunt eens goed de tijd nemen om je kadett 100% in orde te maken zodat hij het fatsoenlijk zonder dat er van alles kapot gaat

Ergens hoop ik toch dat je weer mee gaat doen met time attack met je kadett of met een andere auto

Misschien is een ls7 blok wat voor je kadett en dan ombouwen naar achterwiel aandrijving

Je kan 'm ook bij mij kwijt hoor... Geen probleem! :D

Nee maar zonder dollen! Desnoods ff een tijdje stallen en niet meer naar omkijken, alsof je een break neemt in een relatie... Dan wakkert de liefde vanzelf wel weer aan.. ;)

Dit consult was gratis overigens... ;)

Groet, Ravi

Waarom een begrip in de opelwereld, hij heeft veel bekijks en een mooie auto.

Maar doet zeker niet te boven bij andere hier op het forum.

Er zijn een hoop dingen qua auto wat top is, maar er kunnen nog zat dingen veranderen.

Het zou wel erg jammer zijn als andre ermee zou stoppen,maar zolang hij het zelf nog niet meld.

Kunnen we lekker blijven genieten van de vette kadett:)

@sylvester1 wrote:Waarom een begrip in de opelwereld, hij heeft veel bekijks en een mooie auto.

Er zijn een hoop dingen qua auto wat top is, maar er kunnen nog zat dingen veranderen.

Het zou wel erg jammer zijn als andre ermee zou stoppen,maar zolang hij het zelf nog niet meld.

André (en Keesjr(??) met de rode manta B) is wel 1 van de redenen waarom ik extra lang bij de Time Attack blijf kijken!

En maak ook genoeg foto's van de Kadett!

Heb zoveel respect voor André met zijn kennis en wat hij allemaal doet met de Kadett!

Dus ik zou het in ieder geval eeuwig zonde vinden als André zou stoppen met de Kadett...

Gr.

Pastra

@sylvester1 wrote:Waarom een begrip in de opelwereld, hij heeft veel bekijks en een mooie auto.

Vind ik toch iets te weinig "eer"

Zolang ik Andre ken (jaar of 10) rijd hij al met deze Opel Kadett turbo :wors

Zijn in mijn ogen maar weinig mensen die dit ook zijn blijven doen

De mannen van vroeger rijden tegenwoordig iets anders of iets nieuwers

Sommige mensen noemen het verstand krijgen ;-)

Ik zou het ook zeker jammer vinden als deze Kadett verkocht word en heb dat ook tegen Andre gezegt maar als er iemand de juiste prijs voor geeft verandert hij van eigenaar kreeg ik als antwoord ;)

En Andre reageert niet zo heel veel hier omdat hij het onwijs druk heeft met werken :thumb

Er zijn zeker weinig mensen die dit zolang volhouden, maar je moet het geld en tijd er ook voor hebben.

Als je wilt kun je er altijd tijd voor maken;)

Het zou zeker jammer zijn als de kadett weg gaat bij andre, je kan het bijna zijn kind noemen:)

Maar op een gegeven moment moet je een keuze maken, hopen dat hij weer naar een echte liefhebber gaat en er misschien nog meer uithaalt.

In 2002 was me bod van 25.000 gulden niet genoeg :( en dat was toen heel veel geld voor een kadett, nou ja nu nog wel vindt ik.

Maar houdt nu me hart vast voor de prijs nu.. Was meteen verliefd op de auto de eerste keer dat ik hem zag bij Speed & Design op de stand van GSI Club Holland... ( Zucht ) 98/ 99 ofzoiets..

Zonder motor, zeker interesse dan..

Maar al die jaren inderdaad toen al respect Andre, en nog steeds king:

Ik vind het zoeizo al stoer....omdat het ding het uiterlijk heeft van een showwagen en dat ie er dan ook mee gaat circuitrijden :thumbup

Het beste van 2 werelden :thumbup

:D ja ja ken andre ook echt all een tijd. is allemaal begonnen met de OPEL KADETT GSI . dat is ook wel weer..tijd trug.... toen ik 19 jaar was maaaaaar botter is er vandaag de dag nog steets met de kadett gsi :angel ... en ik zelf rij ook nog met de opel kadett gsi van af me 18jaar tot nu nog steets ben nu 32jaar blijft gewoon echt VET niets anders........ hier nog even een klein filmpje voor andre gr r koks
" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven