• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Dus toch,

Schrok er zaterdag al van om hem zo kaal te zien staan in je garage..

Kan er niets anders maken dan dat ik het zonde vind, deze kadett heeft in al die tijd geschiedenis geschreven!

grt

:shock: Zal tog niet waar zijn.. Denk dat Andre ons bang probeert te make, hijs zo aant lache op t laatst hehe. Of ben je altijd zo vrolijk Andre hehe?!!

Beter is t een dikke grap, zou superzonde zijn van deze beestachtige kadett........

Groetjes Ram

dit vind ik echt niet kunnen,

je gaat toch niet een niet rotte kadett slopen :( :puke

ziet er uit als 1 van de beste (zo niet de beste) kadett.

dit gaat er bij mij niet in :( zou het heel jammer vinden. :hmmz

Haha hij gaat die kadett echt niet slopen hoor, geloof der niks van, hij met ze hele boel voor de gek houden!!!!!

En als ie m helemaal gaat afbreken, lokt 1 vd jongens m weg met een slammers energy drink en zet ik de kadett gauw achter in me bus!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry

Zal wel goed komen haha.

Groeten nick

@nl-tuning wrote:Haha hij gaat die kadett echt niet slopen hoor, geloof der niks van, hij met ze hele boel voor de gek houden!!!!!

En als ie m helemaal gaat afbreken, lokt 1 vd jongens m weg met een slammers energy drink en zet ik de kadett gauw achter in me bus!!!!! :jerry :jerry :jerry :jerry

Zal wel goed komen haha.

Groeten nick

ik hoop het!

Vanmiddag ff langs geweest en in de dett zit al aardig voortgang in.

Greetz marcel.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

waaaaaaaahhhh!!!!! voortgang in de zin van :O??? ben al superblij dat Andre de kadett gaat houwen.. die kadett is gewoon gruwelijk...... Andre laat wat van je hore joh :jerry

Maar wat wordt het nou, twee blokken of 1 boven de achteras!!!

Hoe lang heb je die Kadett al, volgens mij heb ik je in me jongere jaren nog wel eens op een meting gezien!

Dat was op een oval circuit, maar waar.

Toen was hij net af, maar nog niet "netjes gespoten".

Het blijft een dik ding, BOYS TOYS!!!

Terug
Naar boven