• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

ben blij dat uiterlijk hetzelfde is gebleven.... ik weet wel zeker dat er hele goeie tijden mee gereden gaan worden... dit is ja net een kart. bochtenwerk en het rechte stuk heeft hij allebij mee :thumb

Ik volg dit Super-Project altijd op de voet.. :D

En Tjonge-jonge.. wat een resultaat weer :wors :thumbup :wors

Echt een Super-Car geworden hoor !! en lekker street-legal.. dat wordt Ferrari's en Lambo's pesten :angel king:

Grtz. Maurice

Vanavond op Transferium mogen bewonderen,echt veel respect voor al het gedane werk :wors king: Zeker 1 van de mooiste Kadettjes :thumb

Auto wel aanwezig?

Ik twijfel tussen thuis bezig met mn oldy of toch ff op assen kijken. Maar ben zelf zo uitgekeken, en die dett moet ik toch wel ff zien hoor.

Andere ECU of afstelling.

De achterremmen remmen nog te hard.

Als iemand nog rem kracht begrenzers van een GSI 16v heeft liggen wil ik ze graag hebben:D

Hey Andre, je kan ook begrenzers van een Peugeot 205 GTI pakken, en vele andere auto's met schijven achter en geen ABS. Al die auto's kregen die zelfde begrenzers, hooguit een andere wartel, maar da's een kwestie van even warteltje wisselen en randje velsen. Moet voor iemand van jouw kaliber geen probleem zijn denk ik! :vertag

http://link.marktplaats.nl/555293163" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vraag me eigenlijk af of je niet gewoon een 3/40 begrenzer kunt pakken en die op de uitgang splitten om een 3/20 verhouding te krijgen...

Maar er staan zat van die dingen op Ebay.de ook, als niemand ze hier heeft liggen... Even zoeken op bremsdruckminderer of bremsdruckregler. Succes! :thumb

Terug
Naar boven