• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack Kadett Turbo

Verdomt ideaal een elecktrische, scheelt weer leidingwerk naar achteren toe.

Heb het al eens gespot van een corsa b in een golfje

Beste opel-forummers,

afgelopen zondag was ik lekker aan het blazen op mijn Honda fireblade thv bergambacht zit er opeens een kadet GSI achter me.

Dus ik denk bij mezelf " yeah right" :agent , even flink gas open trekken paar versnellingen verder en dus ff in het spiegeltje kijken hoe ver hij achter me zit... :shock: ... komt hij met een teringvaart voorbij !!! niet normaal meer wat een snel ding :wors :wors :wors ik nog ernaast gaan rijden en de bestuurder gaf een seintje om ff te gassen .... :wtf ik kwam er echt niet voorbij hoor :cry wat een sound ... wat een vlammen .. wat een dikke bak!! Later nog even praatje gemaakt om de deuk in mijn ego goed te praten , maar wat een apparaat zeg !!

:thumb blok achterin, 500pk , niet normaal meer , dit is gewoon professionele shit !

thuis meteen maar aan het googlen gegaan en toen kwam ik hier terecht... is toch geen schande om hiervan te verliezen? :angel

En dan te bedenken dat mijn fireblade 900cc heeft iplv 600cc uit het filmpje.... Zegt meer over deze kadett dan over mijn fiets :wors

@haai03 wrote:Beste opel-forummers,

afgelopen zondag was ik lekker aan het blazen op mijn Honda fireblade thv bergambacht zit er opeens een kadet GSI achter me.

Dus ik denk bij mezelf " yeah right" :agent , even flink gas open trekken paar versnellingen verder en dus ff in het spiegeltje kijken hoe ver hij achter me zit... :shock: ... komt hij met een teringvaart voorbij !!! niet normaal meer wat een snel ding :wors :wors :wors ik nog ernaast gaan rijden en de bestuurder gaf een seintje om ff te gassen .... :wtf ik kwam er echt niet voorbij hoor :cry wat een sound ... wat een vlammen .. wat een dikke bak!! Later nog even praatje gemaakt om de deuk in mijn ego goed te praten , maar wat een apparaat zeg !!

:thumb blok achterin, 500pk , niet normaal meer , dit is gewoon professionele shit !

thuis meteen maar aan het googlen gegaan en toen kwam ik hier terecht... is toch geen schande om hiervan te verliezen? :angel

Waar zit de vindikleuk knop? :jerry

Het is idd geen schande om van deze Kadett te verliezen,

Je bent echt niet de enigste ;)

:jerry mooi verhaal :thumb

Je kan je soms flink vergissen!

gelukkig voor vele is de auto van andré uniek en zal je dit geen 2e keer gebeuren!

:agent

Hallo daar ben ik maar weer eens.

De laatste tijd niet veel nieuws te melden de winter is weer in het land dus de Kadett is in winterslaap.

Er gaat deze winter wel wat veranderen de achterkant wordt zo'n 2 tot 3 cm breder.

Hoe we dat gaan doen is nog niet helemaal duidelijk maar het moet wel nu liepen de banden en de velgen tegen het scherm aan :swear

Dat reed niet echt lekker.

Ik wilde er ook nog een andere motor er in zetten maar denk dat dat niet gaat lukken.

Er ligt hier zo veel werk dat ik nog af moet maken.

Een astra met motor schade een Mitsubishi 3000GT 3L twin turbo ook motor schade.

En mijn RS4 waar ik nog een schroefset op wil zetten en andere down pijpen :D :D enz

Als het zo ver is dat de nieuwe schermen vorm krijgen post ik snel weer foto's.

Gr André

Bevalt de auto verder al wel helemaal qua rijgedrag e.d.? Wat denk je dat hij nu met bv een Time Attack doet, (veel) sneller als voorheen?

Is de auto nu niet veel listiger geworden om te rijden?

@Andre Botter wrote:.

Ik wilde er ook nog een andere motor er in zetten maar denk dat dat niet gaat lukken.

Een astra met motor schade een Mitsubishi 3000GT 3L twin turbo ook motor schade.

En mijn RS4 waar ik nog een schroefset op wil zetten en andere down pijpen :D :D enz

Gr André

Aansteller......

:jerry

Groet, Ravi

@Patrick v voorn wrote::jerry mooi verhaal :thumb

Je kan je soms flink vergissen!

gelukkig voor vele is de auto van andré uniek en zal je dit geen 2e keer gebeuren!

:agent

eerder vergAssen...........

mooi project,wat al een moster dett was.......is nu nog monsterlijkerder :D :jerry

@Andre Botter wrote:Hallo daar ben ik maar weer eens.

De laatste tijd niet veel nieuws te melden de winter is weer in het land dus de Kadett is in winterslaap.

Er gaat deze winter wel wat veranderen de achterkant wordt zo'n 2 tot 3 cm breder.

Hoe we dat gaan doen is nog niet helemaal duidelijk maar het moet wel nu liepen de banden en de velgen tegen het scherm aan :swear

Dat reed niet echt lekker.

Gr André

Het is nu wel weer tijd voor foto's ....:mrgreen:

Terug
Naar boven