• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

time attack tt assen

mooiwark

Post weleens wat
zijn er nog mensen van hierdie zondag naar assen gaan? heb wel al meegekregen dat de goudkleurige kadett van botter wel weer aanwezig is:wors

Ik rij er ook met mijn manta(ik hoop alleen dat ik de motor optijdt klaar heb)(anders maar met minder pk's, maar rijden zal die):thumbup

Ik was er zelf ook, het was idd weer gezellig. En veel leuke auto's gezien.

Heeft iemand hier ook nog filmpjes gemaakt?

ik heb nog even met vrijrijden meegedaan! maar de binnenste kap van mijn spatbord is naar drie ronden los gegaan:mad: schrok me kapot!

Net nieuw wegdek:hmmz Beetje raar, maargoed dat kan aan mij liggen.

Verder was ik er vandaag ook. Kennis van mij moest rijden met de nieuwe Porsche GT2, dus dat was wel even leuk om te zien. Vanaf de pitboxen Botter ook een paar keer voorbij zien knallen. Ging wel lekker!! Vanaf daar kun je ook echt mooi filmen, alleen niet zonder camera.:(:(

Ben er ook geweest was niet zo heel erg druk. Maar wel weer genoeg mooie wagens gezien en op de baan ook aantal een schuiver zien maken haha.

Hier een teaser van Time Atack. Later komt er de volle film van op assen ( dit filmpje is niet van mij )

*

Foto's van de kadett :wors Ding is echt snel ging vol achter een skyline R33 aan :wors kwam nog mooie vlam uit zn uitlaat ook van de kadett staat ook op film. Die ga ik binnenkort uploaden.

img2760fs0.jpg

img2830dl2.jpg

img2833pp5.jpg

Greetz

Terug
Naar boven