• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Time Attack

Time Attack tijdens Duitse autosport festival bedoel je?

Ik ben nog aan het denken.

Ben bang dat ik ongeveer de bezemwagen ben tussen al dat geweld:jerry

Vrij rijden ga ik wel doen;)

Time Attack tijdens Duitse autosport festival bedoel je?

Ik ben nog aan het denken.

Ben bang dat ik ongeveer de bezemwagen ben tussen al dat geweld:jerry

Vrij rijden ga ik wel doen;)

Ja, hier is d'r nog één, heb me aangemeld voor alle drie de evenementen.

Doe weer mee met m'n rode Manta!

Ja, hier is d'r nog één, heb me aangemeld voor alle drie de evenementen.

Doe weer mee met m'n rode Manta!

Alle 3? Ik zag er maar 2 laatste keer. Wil ook graag rijden maar het liefst op Zandvoort, pas stond er alleen 2 keer Assen op het programma.

Alle 3? Ik zag er maar 2 laatste keer. Wil ook graag rijden maar het liefst op Zandvoort, pas stond er alleen 2 keer Assen op het programma.

Alleen op Assen.....

Ze zouden wel eens wat meer vrij rijden dagen mogen organiseren...wou een beetje extra oefenen. Vorig jaar was mn eerste keer op een circuit....was niet tof de eerste paar ronden......

Weet nog niet of ik me dit jaar weer aanmeld voor de time attack....Heb meerdere plannen dit jaar. Gaat allemaal weer veel geld kosten

Alleen op Assen.....

Ze zouden wel eens wat meer vrij rijden dagen mogen organiseren...wou een beetje extra oefenen. Vorig jaar was mn eerste keer op een circuit....was niet tof de eerste paar ronden......

Weet nog niet of ik me dit jaar weer aanmeld voor de time attack....Heb meerdere plannen dit jaar. Gaat allemaal weer veel geld kosten

Oh ik zie dat ze in September op Zandvoort gaan rijden. Beetje laat in het jaar helaas maar ga me denk ik wel ff inschrijven binnekort.

Oh ik zie dat ze in September op Zandvoort gaan rijden. Beetje laat in het jaar helaas maar ga me denk ik wel ff inschrijven binnekort.

Ja zal ik doen kees, zou liever 13 juni ook rijden dan is de kans op lekker weer een stuk groter. En ik heb nog nooit op Assen gereden dus dat is ook wel leuk. Maar ik heb helaas nog steeds geen vervoer voor de Corsa dus ben bang dat dat niks gaat worden :(

Ja zal ik doen kees, zou liever 13 juni ook rijden dan is de kans op lekker weer een stuk groter. En ik heb nog nooit op Assen gereden dus dat is ook wel leuk. Maar ik heb helaas nog steeds geen vervoer voor de Corsa dus ben bang dat dat niks gaat worden :(

[rquote=1901447&tid=142825&author=Keesjr]Best lekker gereden op Assen gisteren, 3e plek in de prostreet klasse :D[/rquote]

En wat voor ronde tijd heb je dan??? en weet je ook wat je op zandvoort doet?

Ben wel benieuwd.

Groeten Nick

Terug
Naar boven