• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tip water in dorpel astra H // klotsend geluid

Wil nu niet de domme afhangen.

is dat dan de instaplijst of aan de deur zelf?

nevermind gevonden, onder de instaplijst.

deze is droog bij mij. alleen beetje vuil aan het rubber,... en nu uit gekuist.

Slijtage aan de stoelwangen is net zoals juffer1 zegt te wijten aan de manier waarop je in en uit stapt.

Onze vorige H met 205.000 km. Had half leer en niks aan te zien.

Overigens was ook bij die H ook roest aanwezig.

@paulers wrote:mwah , ik maak me niet te druk , er stroomt ook water aan de binnenkant van je deuren alleen merk je dat niet totdat die draingaatjes dicht gaan zitten. tegenwoordig worden de dorpels zo goed ingespoten met vet aan de binnenkant dat de roestduivel veel moeilijker grip krijgt. Volgens mij zijn er weinig moderne auto's die daar nog last van hebben.

of ben ik abuis?

Ik ook in shock :shock:

Ben dus abuis :wtf :wtf :wtf :wtf

Ik las idd ook een topic over roestende meriva's , in de dorpel.

dus dit is ook bij de astra f zo? want ik heb dit ook al een langere tijd, zit er dus water in de dorpels? en dit word dus opgelost door een gaatje te boren in de onderkant van de dorpel??

Iemand misschien een foto voor mij? Ik vind de laatste tijd als het geregend heeft, water op de dorpels voor bij de deur. Iemand anders ook?

Terug
Naar boven