• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tips aanschaf Corsa D 1.4 16v Cosmo

Meer mensen met ervaringen? Valt mij eigenlijk tegen. Nu rijd ik gemiddeld met mijn 1.2 16v 1:16,5. Snap dat ik er toch wel iets op achteruit zal gaan kwa verbruik.

Meer mensen met ervaringen? Valt mij eigenlijk tegen. Nu rijd ik gemiddeld met mijn 1.2 16v 1:16,5. Snap dat ik er toch wel iets op achteruit zal gaan kwa verbruik.

Verbruik is iets van 500 km met 35 liter, met heel veel stads km. Snelweg met cruisecontrol en rustig verkeer nog veel zuiniger.

Kan het niet exact aangeven, want de auto is van me vader en niet van mezelf ;)

Verbruik is iets van 500 km met 35 liter, met heel veel stads km. Snelweg met cruisecontrol en rustig verkeer nog veel zuiniger.

Kan het niet exact aangeven, want de auto is van me vader en niet van mezelf ;)

Net naar de dealer toegeweest, over de ecc kon de verkoper mij niets vertellen (zou hij ff navragen, maar heb er niet meer aan gedacht). De proefrit kon ook niet doorgaan. De auto stond nog tussen de andere auto's. Heb een afspraak staan voor donderdagavond.

Net naar de dealer toegeweest, over de ecc kon de verkoper mij niets vertellen (zou hij ff navragen, maar heb er niet meer aan gedacht). De proefrit kon ook niet doorgaan. De auto stond nog tussen de andere auto's. Heb een afspraak staan voor donderdagavond.

Ben benieuwd :thumb

@harryastra wrote:Net naar de dealer toegeweest, over de ecc kon de verkoper mij niets vertellen (zou hij ff navragen, maar heb er niet meer aan gedacht). De proefrit kon ook niet doorgaan. De auto stond nog tussen de andere auto's. Heb een afspraak staan voor donderdagavond.

Ben benieuwd :thumb

@harryastra wrote:Net naar de dealer toegeweest, over de ecc kon de verkoper mij niets vertellen (zou hij ff navragen, maar heb er niet meer aan gedacht). De proefrit kon ook niet doorgaan. De auto stond nog tussen de andere auto's. Heb een afspraak staan voor donderdagavond.

Terug
Naar boven