• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tips Corsa C 2001

Oke Bedankt voor alle Tips en Info.

Ik heb zo juist de doorgewinterede ex-Automonteur gesproken :P

zijn conclusie, mooie auto leuk deal zeker doen.

dingend ie hem opvielen waren, de remmen voor waren slecht, nou ja remde slecht.

Hij heeft weten te regelen dat als ik 2000 betaal er een nieuwe set remschijven + blokken en alles wat er bij hoort er op wordt gezet incl APK (afleverkosten).

Dus deal:

Opel Corsa C 2001

kleur silver

Nieuwe remmen voor.

Nieuwe APK

3 maanden Bovag garantie

Mocht er iets gebeuren met de ketting dan krijg ik een nieuwe motor (in de eerste 3 maanden).

Totaal prijs: 2000,- incl inruil oude Corsa.

Wat vinden jullie van deze deal?

ik ben erg enthousiast over.

Graag jullie mening..

Als jij tevreden bent, doet het er toch niet toe wat wij er van vinden?

Goed gevoel? dan gewoon doen.

@corsa14slow wrote:tof dat het wat geworden is, vele veilige kilometer gewenst!

(en nu nog de CC inbouwen ;) )

Bedankt, Gezien de investering van me moeder moet ik eerst de 500 euro afbetalen :)

dan gaan we voor de CC :D, tegen die tijd is er vast wel een doorgewinterde forumlid die mijn dan kan helpen?

Edit: Zo juist de trotse eigenaar van de Corsa C geworden :D YHE!!

Even een Update, tot zo ver.

Auto rijd lekker deze week een aantal keren heen en weer gereden richting Almere en Huizen.

Het is deels offtopic, maar heeft er iemand ervaring met het volgende product ?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/851329/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik kwam het tegen in de nieuwsbrief van Conrad.

Of moet ik hier voor een nieuwe topic voor open ?

O ja is er een goedkope manier om een auto stiller (isolatie) te krijgen als ik BV 130 rij op 4000/4500 Rpm dan hoor ik me radio niet meer door de herrie van de motor.

me vorige bakkie was een opel corsa B 1.4 swing en die was een stuk stiller bij 130 :hmmz

@antonov314 wrote:Even een Update, tot zo ver.

Auto rijd lekker deze week een aantal keren heen en weer gereden richting Almere en Huizen.

Het is deels offtopic, maar heeft er iemand ervaring met het volgende product ?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/851329/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik kwam het tegen in de nieuwsbrief van Conrad.

Of moet ik hier voor een nieuwe topic voor open ?

O ja is er een goedkope manier om een auto stiller (isolatie) te krijgen als ik BV 130 rij op 4000/4500 Rpm dan hoor ik me radio niet meer door de herrie van de motor.

me vorige bakkie was een opel corsa B 1.4 swing en die was een stuk stiller bij 130 :hmmz

kan je beter 1 orginele zoeken uit een corsa c,ben je vaak veel goedkoper uit,inbouwhandleidingen staan hier ergens wel op het forum,voor mijn auto: een Btje was ik 80 euro kwijt en toen werkte het ! :thumbup en orgineel opel! :vertag

zo daar waren we weer.

ff een snelle update, hij heeft een jaar stil gestaan.

Hij is zo juist gekeurd en er was niks aan het handje.

Alleen de accu begaaf het net toen ik thuis kwam van de garage :(

hij laad niet meer op :(

nou had ik deze op het oog iemand die kan vetellen of dit gaat passen ?

http://www.accumegastore.nl/zoek-op-voertuig/varta-b18.html" onclick="window.open(this.href);return false;

of iemand die een andere knappe accu weet die niet al te duur is?

Bedankt.

volgens mij past dien wel (mits deze niet hoger is dan origineel)

anders rij je ff langs een automaterialenzaak, die hebben accu's op voorraad (bijna dan.)

Een normale accu kost de wereld niet koop je een 2de handse hoe oud is die en hoelang gaat die mee 1 week 1 maand 1 jaar of? Voor een c corsa kun je globaal voor 55 euro al een fatsoenlijke accu kopen nieuw.

Maar je dynamo laait gewoon bij ook gemeten met draaiende motor en als die uitstaat?

Terug
Naar boven