Hans van Dijk
Post weinig
Hallo allemaal
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Hans van Dijk, 43 jaar oud, en rijd al Opel sinds mijn 22ste .
Mijn huidige Opel is een Astra G station 1.7 diesel uit 2002.
Recentelijk is er een lesauto tegen mijn linker voorscherm aangereden, en deze moet ik nu vervangen.
Ik wil dit graag zelf uitvoeren, maar hoop hier wat aanwijzingen te mogen vragen.
Ik ben inmiddels in het bezit van een nieuw spatbord, binnenscherm en knipperlicht.
Ik heb ergens gelezen dat de bumper gedemonteerd dient te worden, voordat het spatbord verwijderd kan worden.
Ik hoop dat er hier iemand aanwezig is met ervaring in schade herstel,
welke mij kan vertellen waar de bevestiging punten van de bumper zitten,
en of deze eenvoudig te verwijderen is.
Ik zou het enorm waarderen als iemand me een beetje op weg zou willen helpen. :wors
Alvast bedankt, en groeten Hans
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Hans van Dijk, 43 jaar oud, en rijd al Opel sinds mijn 22ste .
Mijn huidige Opel is een Astra G station 1.7 diesel uit 2002.
Recentelijk is er een lesauto tegen mijn linker voorscherm aangereden, en deze moet ik nu vervangen.
Ik wil dit graag zelf uitvoeren, maar hoop hier wat aanwijzingen te mogen vragen.
Ik ben inmiddels in het bezit van een nieuw spatbord, binnenscherm en knipperlicht.
Ik heb ergens gelezen dat de bumper gedemonteerd dient te worden, voordat het spatbord verwijderd kan worden.
Ik hoop dat er hier iemand aanwezig is met ervaring in schade herstel,
welke mij kan vertellen waar de bevestiging punten van de bumper zitten,
en of deze eenvoudig te verwijderen is.
Ik zou het enorm waarderen als iemand me een beetje op weg zou willen helpen. :wors
Alvast bedankt, en groeten Hans