• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tips gevraagd om mijn schade te herstellen

[rquote=1864187&tid=141946&author=nexus6]laat ons even weten als het gelukt is met het spatbord erop zetten ?[/rquote]

Dat ga ik zeker doen, met foto reportage en al ;)

Het wachten is op een redelijk weekend, want anders wil mijn broertje niet helpen, is slecht voor z'n reuma klachten.

Het hoeft niet zo heel warm te zijn hoor, met 34 graden klagen we al niet meer :D

[rquote=1864531&tid=141946&author=bjornspiering]een ritje naar spanje dus haha, ojah en vermeld even op de foto's tipps made by bjorn haha nee geintjuh!

succes ermee![/rquote]

Geen probleem Bjorn, als je de eer toekomt, dan krijg je hem ook van mij.:D

Rob van der Horst, vond het ook een grappig verhaal, dat hij via het Opel forum een klant kreeg...zijn dank daarvoor. :thumbup

vandaag gescoord :

DSC01854.jpg

DSC01848.jpg

DSC01847.jpg

[rquote=1864531&tid=141946&author=bjornspiering]een ritje naar spanje dus haha, ojah en vermeld even op de foto's tipps made by bjorn haha nee geintjuh!

succes ermee![/rquote]

Geen probleem Bjorn, als je de eer toekomt, dan krijg je hem ook van mij.:D

Rob van der Horst, vond het ook een grappig verhaal, dat hij via het Opel forum een klant kreeg...zijn dank daarvoor. :thumbup

vandaag gescoord :

DSC01854.jpg

DSC01848.jpg

DSC01847.jpg

hahaha wat een mooie kerel he, haha misschien zie ik je in de toekomst ooit wel rijden dan zou ik wel even toeteren en me duim opsteken haha

hahaha wat een mooie kerel he, haha misschien zie ik je in de toekomst ooit wel rijden dan zou ik wel even toeteren en me duim opsteken haha

Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,

Ik heb zelf de witte exemplaren.

Enneuh Bjorn, jij gaat nog druk worden dan, want er rijden nog wel 30 trein ladingen zilvergrijze Astra G's rond,

als die allemaal een opgestoken duim van je krijgen,

dan zit je binnen de korste keren op de eerste hulp met een pees onsteking :D

De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat niet al die Astra G bestuurders zo lelijk zijn als ik :afro

hahahahahaha gr Hans

p.s vandaag is het weer de tiende van de maand, en gaat de staatsloterij weer een paar mensen blij maken,

mocht ik er daar één van zijn, dan schenk ik de Astra aan de opel forum wetenschappers :P

Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger.....iemand suggesties :hmmz

Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,

Enneuh Bjorn, jij gaat nog druk worden dan, want er rijden nog wel 30 trein ladingen zilvergrijze Astra G's rond,

De eerlijkheid gebied wel te zeggen dat niet al die Astra G bestuurders zo lelijk zijn als ik :afro

hahahahahaha gr Hans

p.s vandaag is het weer de tiende van de maand, en gaat de staatsloterij weer een paar mensen blij maken,

mocht ik er daar één van zijn, dan schenk ik de Astra aan de opel forum wetenschappers :P

Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger.....iemand suggesties :hmmz

[rquote=1865066&tid=141946&author=Hans van Dijk]Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,

hahahahahaha gr Hans

Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger.....iemand suggesties :hmmz[/rquote]

Gewoon een Astra J sports tourer. :jerry

[rquote=1865066&tid=141946&author=Hans van Dijk]Nexus6, nee dat knipperlicht hebben ze er bij van der Horst gewoon op laten zitten,

hahahahahaha gr Hans

Ik moet dan nog wel even goed nadenken over de opvolger.....iemand suggesties :hmmz[/rquote]

Gewoon een Astra J sports tourer. :jerry

Dat is een hele mooie auto inderdaad :thumbup

Een mens moet iets te wensen houden hé.

2011-Opel-Astra-Sports-Tourer-Images.jpg

Moet er een papiertje om......nee hoor, hij gaat zo wel mee :D

Dat is een hele mooie auto inderdaad :thumbup

Een mens moet iets te wensen houden hé.

2011-Opel-Astra-Sports-Tourer-Images.jpg

Moet er een papiertje om......nee hoor, hij gaat zo wel mee :D

Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,

althans dat is mijn mening.

(krijg ik nu een emmer kritiek over me heen :P)

Alleen de Citroën techniek / betrouwbaarheid schijnt nogal eens wat te wensen over te laten hoor ik links en rechts.

Daarom zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen, maar wel respect voor het disign :thumbup

m1cyj4cbdgbe_600.jpg

Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,

Alleen de Citroën techniek / betrouwbaarheid schijnt nogal eens wat te wensen over te laten hoor ik links en rechts.

Daarom zou ik er waarschijnlijk niet aan beginnen, maar wel respect voor het disign :thumbup

m1cyj4cbdgbe_600.jpg

[rquote=1865237&tid=141946&author=Hans van Dijk]Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,

m1cyj4cbdgbe_600.jpg
[/rquote]

Idd mooie auto om te zien.

Vooral als ze hem voor de foto een cm of 6 verlaagd hebben. :P

[rquote=1865237&tid=141946&author=Hans van Dijk]Geen Opel, maar ook een hele mooie auto is de C5,

m1cyj4cbdgbe_600.jpg
[/rquote]

Idd mooie auto om te zien.

Vooral als ze hem voor de foto een cm of 6 verlaagd hebben. :P

Nou Hans, heb je dat hok van je nu al klaar of nog steeds niet.

:D

Het weer was iig goed om lekker te sleutelen:P

Terug
Naar boven