• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

toch de varojet2 dus opgelost !!!!!!!

[rquote=1849186&tid=141022&author=brobbel1]weet niet 100% zeker.

maar er zal zo wel 1 komen met het antw.

mischien kun je er een solex op zetten.

want die zijn beter volgens mij.

hoor wel vaker mense klagen over varajet.[/rquote]

ja met een varojet heb ik in het verleden ook geen goede ervaringen mee gehad ! maar ik weet niet met welke carburateur de 2.0n nog meer is geleverd .

ik heb vandaag de hele carburateur uit elkaar gehaald en gereinigd! maar het probleem is niet verdwenen en ik ben ook niks vreends tegen gekomen . de vervroeger werkt gewoon ! ik heb geen idee wat het kan zijn , is er iemand die mij hier mee kan en wil helpen ????

gr dennis

ik heb vandaag de hele carburateur uit elkaar gehaald en gereinigd! maar het probleem is niet verdwenen en ik ben ook niks vreends tegen gekomen . de vervroeger werkt gewoon ! ik heb geen idee wat het kan zijn , is er iemand die mij hier mee kan en wil helpen ????

gr dennis

heb jij er toevallig een universeel benzine filtertje er tussen zitten???

zoja vervang die eens

heb dat ook eens gehad en bleek dat rotding te wezen

nieuwe ertussen en blazen als de brandweer:D

heb jij er toevallig een universeel benzine filtertje er tussen zitten???

zoja vervang die eens

nieuwe ertussen en blazen als de brandweer:D

[rquote=1850921&tid=141022&author=mantadevil]heb jij er toevallig een universeel benzine filtertje er tussen zitten???

zoja vervang die eens

nieuwe ertussen en blazen als de brandweer:D[/rquote]

ik zal morgen even het filter er tussen weg halen om te testen ! het filtertje zit er net 2 maand nieuw tussen , maar daar heb ik niet aan gedacht .

[rquote=1850921&tid=141022&author=mantadevil]heb jij er toevallig een universeel benzine filtertje er tussen zitten???

zoja vervang die eens

nieuwe ertussen en blazen als de brandweer:D[/rquote]

ik zal morgen even het filter er tussen weg halen om te testen ! het filtertje zit er net 2 maand nieuw tussen , maar daar heb ik niet aan gedacht .

[rquote=1850927&tid=141022&author=Manta-aero]Heb je het probleem alleen onder last (dus rijdend) of is het ook als je stilstaand (met koppeling in) gas geeft?[/rquote]

ik heb last met beide

[rquote=1850927&tid=141022&author=Manta-aero]Heb je het probleem alleen onder last (dus rijdend) of is het ook als je stilstaand (met koppeling in) gas geeft?[/rquote]

ik heb last met beide

Sorry zat niet op te letten, staat ook in de eerste post. Heb je het ontstekingstijdstip al bekeken? Zelf heb ik het idee dat het in de carburateur zit, wij hebben er vroeger ook aardig wat problemen mee gehad. Met die Varajet II carburateurs, zal het nog eens aan mijn pa vragen. Heb je de acceleratiepomp al gecontroleerd? En zoals al gezegd werd, de automatische zomer winterstand? Of heb je een handmatige? Deze zit in de aanzuigbuis van je luchtfilter.

Sorry zat niet op te letten, staat ook in de eerste post. Heb je het ontstekingstijdstip al bekeken? Zelf heb ik het idee dat het in de carburateur zit, wij hebben er vroeger ook aardig wat problemen mee gehad. Met die Varajet II carburateurs, zal het nog eens aan mijn pa vragen. Heb je de acceleratiepomp al gecontroleerd? En zoals al gezegd werd, de automatische zomer winterstand? Of heb je een handmatige? Deze zit in de aanzuigbuis van je luchtfilter.

[rquote=1850939&tid=141022&author=Manta-aero]Sorry zat niet op te letten, staat ook in de eerste post. Heb je het ontstekingstijdstip al bekeken? Zelf heb ik het idee dat het in de carburateur zit, wij hebben er vroeger ook aardig wat problemen mee gehad. Met die Varajet II carburateurs, zal het nog eens aan mijn pa vragen. Heb je de acceleratiepomp al gecontroleerd? En zoals al gezegd werd, de automatische zomer winterstand? Of heb je een handmatige? Deze zit in de aanzuigbuis van je luchtfilter.[/rquote]

ik heb de hele carb gereinigt en alles door geblazen !en de ontsteking staat ook goed ! het gekke is het is starten en lopen en hij loopt echt super alleen als je gas geeft dan smoort ie gewoon ! de klep van de winterstand werkt ook gewoon ! de automatiche choke werkt ook ! morgen het net vernieuwde benzine filter er tussen weg halen en is het dat niet dan zou ik het echt niet meer weten !!!!!

[rquote=1850939&tid=141022&author=Manta-aero]Sorry zat niet op te letten, staat ook in de eerste post. Heb je het ontstekingstijdstip al bekeken? Zelf heb ik het idee dat het in de carburateur zit, wij hebben er vroeger ook aardig wat problemen mee gehad. Met die Varajet II carburateurs, zal het nog eens aan mijn pa vragen. Heb je de acceleratiepomp al gecontroleerd? En zoals al gezegd werd, de automatische zomer winterstand? Of heb je een handmatige? Deze zit in de aanzuigbuis van je luchtfilter.[/rquote]

ik heb de hele carb gereinigt en alles door geblazen !en de ontsteking staat ook goed ! het gekke is het is starten en lopen en hij loopt echt super alleen als je gas geeft dan smoort ie gewoon ! de klep van de winterstand werkt ook gewoon ! de automatiche choke werkt ook ! morgen het net vernieuwde benzine filter er tussen weg halen en is het dat niet dan zou ik het echt niet meer weten !!!!!

[rquote=1851039&tid=141022&author=mantallica]Dennis heb jij het zeefje wat achter de wartel zit waar de benzineslang

op de carburateur zit ook schoon gemaakt?[/rquote]

ja alles is door gespoeld en door geblazen . ik ga morgen even alles filters waar benzine door gaat na lopen ! ik hoop dat het daar aan ligt want dit is echt irritand joh maar johan even een vraag met welke type's carburateur is de 2.0n geleverd ???

Terug
Naar boven