• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Toch weer aan de opel

Gisteren voor de keuring, een nieuw stofhoesje voor de vooras en een nieuw ruirensproeierpompje + de :thumb van de keurmeester en hij kan er weer tegen voor 2 jaar.

Gr Wim( die heel erg blij is met z'n coupe) :D

Ach je wil niet weten wat ik allemaal in die yank gestopt heb haha, dat tie met die kleine wieltjes meer toeren maakt was me duidelijk, maar ook ik vindt ze heel mooi staan :wub , als je wat weet over een andere as hou ik me aanbevolen :thumb ,( je mag me ook pm'n) had ook al een beetje zitten zoeken op het forum, want ook al had ik dan geen opel, ik vind projecten heel leuk en er zit heel veel kennis op een forum, maar nu ik weer een opeltje heb ben ik toch wat meer aan het zoeken,maar wil dit blok en de bak wel behouden want het gaat als de brandweer :D .

Hoe kan je trouwens zien wat voor as er onderhangt??

Gr Wim

Ohja z'n tankklepje zijn die nog te krijgen want de mijne gaat zweven bij 120km omdat er geen vergrendeling opzit(afgebroken) en voordat ik met magneetjes in de weer ga. :jerry

Ik had al gezocht maar nog bar weinig gevonden.

Gr Wim

Zo in de tussen tijd weer wat gedaan, omdat de motor aan revisie toe was maar een andere gekocht.

Omdat de motor er toch uit moest en de motorruimte me toch stoorde meteen maar aangepakt ;)

Slechte plekken eruit, nieuwe stukjes erin, alles netjes afkitten en in de ML en daarna in kleur :thumb

Zijn nu bezig met de motor zodat hij weer lekker buiten kan spelen.

Zo was hij...

slechte plekken aangepakt

spuiten..

en in kleur...

zo staat hij er nu voor..

ben er zelf erg blij mee..

gr wim

Terug
Naar boven