• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Toch weer terug met een olde Opel

commodore

Post weinig
Hallo allemaal. Sinds gisteren ben ik weer in het trotse bezit van een oud-Opel.

De motor is verkocht en heb nu een Opel Rekord Coupe 1700 uit 1964.

De Rekord heeft tamelijk lang stilgestaan en moet dus o.a. nieuwe banden hebben.

Gister natuurlijk veel gereden en op het eind van de dag hield de auto in bij wat hogere toeren en als je het gas verder intrapte. Zelf denk ik dat de contactpuntjes aan vervanging toe zijn maar jullie raad is altijd welkom. Nog even een paar foto`s;

S1052233.jpg

S1052234.jpg

S1052235.jpg

S1052237.jpg

S1052238.jpg

S1052239.jpg

S1052240.jpg

:wors:wors:wors dikke v6 of v8 inhangen.:jerry:jerry:angel:angel:angelnice oldie.veel plezier ermee en veel veilige kilometers toegewenst

Bedankt voor de complimentenking:! De reflectoren hou ik er wel op, de achterlichten zijn echt superklein en zo ben ik toch iets meer zichtbaar. Hij blijft volledig orgineel. De contactpuntjes heb ik net iets afgeschuurd en hij loopt weer als een tit! Oh ja, die woning is niet van mij hoor, die is van de verkoper(in Rijssen) maar hier staat ie ook wel mooi;)

hey kerel, ok hier maar ff neerkwakken dus :D

maar nogmaals, super ding.

veel plezier ermee, en kom m maar eens showen hier :D

POE POE !!!

mooie plaatjes hoor stefan.

tis toch wel weer heel wat anders als een sennie B he :D

Heul wat anders!! Maar zekers appart! Die omgeving op 1 foto moet jou toch bekend voorkomen hahaha oh ja, die foto`s heeft de meid gemaakt dus alle credit naar haar;)

ja meende het al te zien :D

mooie beelden uit het mooie collendoorn hahaha super hoor.

owja mogelijk heb je ook :kewlpics van "de meid"

we zijn hier immers gek op foto`s :jerry:jerry

zeg eeeh zeer mooi wagen hoor.king: maar de mijne is een beetje groter hahahahaha.

nee zeer mooie bolide veel plezier ermee kerel kom maar een showen.:jerry

Terug
Naar boven