• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

toekomstig ascona b project ( project vw transporter pick-up

ah wat jammer nou, mijn oude ascona staat namelijk te koop in ijmuiden:P:P maar das ook een 4 deurs

staat trouwens nog een rode 2 deurs op speurders, bij haarlem in de buurt geloof ik, wel met een raar neusje erop, maar voor een leuk prijsje

ah wat jammer nou, mijn oude ascona staat namelijk te koop in ijmuiden:P:P maar das ook een 4 deurs

staat trouwens nog een rode 2 deurs op speurders, bij haarlem in de buurt geloof ik, wel met een raar neusje erop, maar voor een leuk prijsje

dus kom je ergens een leuke ascona b 2 deurs tegen laat het even weten

met voorbaat dank[/rquote]

ik heb er nog een over een groene 76er 2 deurs met sper as schijven achter zonder motor en bak en zonder interieur

en zonder dak luik zeer mooie ascona v.a 1995 afgemeld en altijd droog binnen gestaan dus ook roest vrij met gele koni/mantzel 60mm verlaagd zeer mooie basis geen koopje bij intresse even mailen vr gr marco

dus kom je ergens een leuke ascona b 2 deurs tegen laat het even weten

met voorbaat dank[/rquote]

ik heb er nog een over een groene 76er 2 deurs met sper as schijven achter zonder motor en bak en zonder interieur

en zonder dak luik zeer mooie ascona v.a 1995 afgemeld en altijd droog binnen gestaan dus ook roest vrij met gele koni/mantzel 60mm verlaagd zeer mooie basis geen koopje bij intresse even mailen vr gr marco

ik heb sinds vrijdag een vw transporter pick-up van 1981 staan de hij staat helemaal grondverf foto,s volgen vanmiddag

ik ga hem matzwart rollen

ik heb sinds vrijdag een vw transporter pick-up van 1981 staan de hij staat helemaal grondverf foto,s volgen vanmiddag

ik ga hem matzwart rollen

hierbij de foto van de vw pick-up ja ik weet het is geen opel maar wel een leuk project tussendoor heb hem samen met me maatje zijn vader gekocht het is een 1.6d van 1981

hij wordt helemaal mat zwart met koeienvanger , grillen , spiegels , deurgrepen glansend zwart en een rode band zoals the a-team wordt wel gaaf denk ik

Foto-FIDDZ6ZF.jpg

Foto-L4RNT8CZ.jpg

Foto-U68GXXQ8.jpg

hierbij de foto van de vw pick-up ja ik weet het is geen opel maar wel een leuk project tussendoor heb hem samen met me maatje zijn vader gekocht het is een 1.6d van 1981

hij wordt helemaal mat zwart met koeienvanger , grillen , spiegels , deurgrepen glansend zwart en een rode band zoals the a-team wordt wel gaaf denk ik

Foto-FIDDZ6ZF.jpg

Foto-L4RNT8CZ.jpg

Foto-U68GXXQ8.jpg

ik zag vandaag een filmpje op you tube een vw transporter t3 met een r36 bi-turbo blok erin erg gaaf is een paar jongens van kronenburg motorsport hierbij het filmpje

[youtube:14pdtdz4]

Terug
Naar boven