• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Toerental signaal maken op een 1.6D motor.

@jethro wrote:

Kennis niveau licht weer laag. ;)

Ach jij ook hoor Jethro... Wat is 't nou ligt het niveau laag? Of licht het laag?

licht het; o -en 1 elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is: iem het ~ in de ogen niet gunnen helemaal niets; daar ging mij een ~ op opeens begreep ik het; zijn ~ laten schijnen over iets verduidelijken, begrijpelijk maken; in het ~ vd naoorlogse verhoudingen als men daarmee rekening houdt; aan het ~ komen bekend worden; het ~ zienageboren worden; b) (ve boek) verschijnen; hij is geen ~ is dom 2 voorwerp dat licht verspreidt: de ~en vd stad

lig·gen lag, h gelegen 1 op het langste of grootste vlak rusten 2 in bed verblijven: ik blijf nog een uurtje ~ 3 zich bevinden: waar ligt Ghana? 4 over iets uitgespreid zijn: er lag sneeuw 5 in de toestand verkeren die door de bepaling wordt genoemd: op sterven ~ stervend zijn; dat onderwerp ligt erg gevoelig is een gevoelig punt 6 (met gaan) bedaren: de storm ging ~ 7 (met aan) veroorzaakt worden door: het zal wel aan hem ~ 8 passen bij aanleg, belangstelling of karakter: dat werk ligt mij niet; wij ~ elkaar wel 9 zijn: de prijzen ~ lager 10 (gevolgd door te + onbep w) tot vervelens toe doen: ~ te klieren || (Belg) iem ~ hebben iem te pakken nemen

Pf. Mierenneuker. Neemt hij de moeite om te reageren en dan boor je hem nog zo de grond in. Jij hebt vast heel veel vrienden.

Pf. Mierenneuker. Neemt hij de moeite om te reageren en dan boor je hem nog zo de grond in. Jij hebt vast heel veel vrienden.

Terug
Naar boven