@Aapje wrote:Verse D-riem spanrol e.d.
Verder zorgen dat je de olie netjes verwisselt op regelmatige intervallen, want bij mij heb ik al een keer mee gemaakt dat m'n klepstoter bleef hangen. (Hydraulisch) Gelijk verse olie erin gedaan, sindsdien geen last meer.
Tjah, kan maar 1 ding zeggen, een 1.6D rijd erg lekker maar is zo sloom

niet vooruit te branden vaak.
Ik heb in elk geval in de tijd dat ik 'm heb al meer dan 8.000 km gereden

Heb 'm sinds april dit jaar
Heb je ook foto's van de jouwe?

Mijn heeft trouwens (?) 38.000 gelopen, ik ga er vanuit dat er een 1 voorstaat. Dus 138.000 hij rijd nmlk nog als een nieuwe maar heeft versleten voorstoelen
Foto's staan nog op de site van de handelaar, de auto komt van origine uit Dorsten (bij Arnhem over de grens) en daar heeft hij ook altijd rondgereden! Jammer genoeg is de auto voor de handel in Oostenrijk (tegen de Hongaarse grens) terechtgekomen! De auto heeft een poosje op de site gestaan van de handelaar, maar die heeft hem niet kunnen verkopen, hij heeft hem hierna op Ebay gezet. Ik heb hem toen voor 1400,- weten te krijgen en een Pools transport bedrijf heeft hem naar NL vervoert! Hier nog even de foto's van de handelaar
http://www.bankeinzug.com/frontend1/popups/galerie.php?zeigen=971&pfad=../verwaltung/pics/22801.jpg# er zitten wat plekjes rechtsachter, niks ernstigs en ik laat de wielkast maken. De rest van de bruine plekken is tectyl!! Kan er sinds vandaag in rijden!! Loopt als een zonnetje, is natuurlijk een trage auto maar dat geeft niks, het loopt goed, ik zit droog/warm en ik heb een radio!! Wat wil een mens nog meer!! De auto is dan wel ouder dan mijzelf (25 vs 18) maar ik kan er echt goed mee worden, zelf ben ik helemaal niet van de opgepimpte racewagentjes!! Geef mij maar een mooie oldtimer (bijvoorbeeld een C Ascona 1.6D!!)

:thumb