• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

toerrit oldtimer opels zondag 1 juli 2012 aanmelden...

Ghanz

Forumbewoner
hallo OPEL liefhebbers,

In dit hoekje van het land, grensgebied duitsland/drenthe/overijssel, worden inmiddels

plannen gesmeed voor een evenement omtrend de oudere opels.

NIEUW !! 26-3-12

op 1 juli zal er een toerrit georganiseerd worden wat zich zal leiden door de eerder genoemde gebieden.

plannen voor een meeting hebben we helaas moeten schrappen !!

dus enkel een toerrit voor de oltimer opels.

wij gaan er vanuit dat men zelf wel in staat is om te oordelen wat nu wel, en wat nu niet

een oldtimer is.

opgave van te voren is gewenst !

de rit zal smorgens starten, en we gaan er van uit dat de laatsten ook rond 4 uur terug zullen zijn.

verdere informatie ontbreekt nog, maar zo snel het een en ander bekend is, zal er een posting volgen !

OPGAVE VIA OPEL-MANTA@LIVE.NL

wel zo handig voor de route boekjes en zo weten wij waar we aan toe zijn !

gr Combinatie O&O ;)

Datum zetten we vooreerst op 9 juni, zijn van weinig dingen afhankelijk, dus kan zo weekje voor of achteruit gaan :D

hm... mei, dat wordt voor ons wel heeeel kort dag.

mogelijk zijn we wel gewoon ouderwets te laat begonnen met het voorbereiden, en hebben ook wij ons er lekker op vergalopeerd. nha ja, best....

we gaan gewoon verder met de voorbereidingen, hebben we een datum... dan komt ie wel, als er nu wel of niet wat is, het aanbod met to do is groot zat. dus de keus is vrij krap. we gaan het wel zien.

en anders... een andere keer beter king:

@Ghanz wrote:Datum zetten we vooreerst op 9 juni, zijn van weinig dingen afhankelijk, dus kan zo weekje voor of achteruit gaan :D

Dit valt Samen met een kadett C Meeting van Opel Team Eefde.

Dus daar ben ik,erg jammer want ben best nieuwschierig naar de rit.

Volgens mij is in de maand Mei minder te doen rond de opels,Misschien nog een optie.

groeten Richard

bedankt voor het meedenken Richard :thumbup :thumbup

om de opkomst zo gevarieerd mogelijk, en zo groot mogelijk te maken,

vind ik dat het wel een vrije datum moet wezen.

tis allemaal wat kort dag... maar mogelijk kunnen we in mei wat regelen.

datum de 9e laten we eerst staan, onder voorbehoud dus.!

als een C Ascona van 1983/1984 oud genoeg is (helaas geen RWD) dan ben ik er wel voor te porren.

In de weekenden zit ik op de camping op de veluwe dus dan is de achterhoek wel te doen.

Voorkeur heeft wel de zaterdag (voor mij althans)

wellicht een idee om bijvoorbeeld tijdens de toerrit een stop te houden in een leuk stadje,dat je bijvoorbeeld een uurtje in het stadje kan rondwandelen,heeft de vrouw er ook wat aan.

en 1 iemand van de organisatie iets vooruit laten rijden en dan iets van actie foto's maakt van langsrijdende deelnemers,leuk voor t fotoalbum.

@asconahobbyist: een ascona c valt volgens mij wel onder de noemer oldtimer opel, en nee, achterwiel aandrijving niet verplicht. de punten die je noemde worden genoteerd, het een en ander is al reeds benoemd hier. maar we doen onze best.

@Martin... NEE hahaha de opzet is een rit creëren met enkel oude (oldtimers) van het merk opel.

dus een kadett, olympia en weet ik wat nog meer is allemaal welkom, maar een deawoo, mag misschien als bezemwagen mee :P

Terug
Naar boven