• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tom Tom

___Rebel___

Post weinig
Hoi opel freaks,

Even een vraag betreft een tom tom.

Hoe kan het dat als ik mijn tom tom aan heb dat de accu nauwlijks word opgeladen?

Ondanks, dat er een reverseerde dynamo in zit en een nieuwe accu.

Wie heeft hier ook problemen mee? en hoe heeft men dit probleem opgelost????

Of moet ik soms een 2de accu in de kofferruimte plaatsen die alleen speciaal voor mijn tom tom is? wat absurd is.

Ik heb een senator 3.0i uit 85'

origineel gepost door ___Rebel___

Hoi opel freaks,

Even een vraag betreft een tom tom.

Hoe kan het dat als ik mijn tom tom aan heb dat de accu nauwlijks word opgeladen?

Ondanks, dat er een reverseerde dynamo in zit en een nieuwe accu.

Wie heeft hier ook problemen mee? en hoe heeft men dit probleem opgelost????

Of moet ik soms een 2de accu in de kofferruimte plaatsen die alleen speciaal voor mijn tom tom is? wat absurd is.

Ik heb een senator 3.0i uit 85'

probeer de tom tom eens te laden via de pc kabel(gewoon aan je pc leggen)en kijk dan eens of ie goed oplaad.

gr Tom:P

Je maakt me niet wijs dat de tom tom zoveel stroom weg trekt dat de volt meter zakt op het dashbord,als je bv de airco en grootlicht en kachel op half gas hebt staan laad de accu nog bij.

Je hebt ergens iets niet goed zitten,maar wat..

Misschien hebben ze draad die naar de volt meter gaat van de aansteker af getakt en zit de aansteker net voor de voltmeter of ergens op dat circuit....Zou kunnen anders moet je ff gaan meten,is echt moeilijk te zeggen,vooral omdat der toch al vaak met de bedrading is geknoeit op de 1 of andere manier bij zulke auto,s (radio-lampen-digidash ingebouwd en wat draden veranderd enz enz enz)

origineel gepost door GSE

Je maakt me niet wijs dat de tom tom zoveel stroom weg trekt dat de volt meter zakt op het dashbord,als je bv de airco en grootlicht en kachel op half gas hebt staan laad de accu nog bij.

Je hebt ergens iets niet goed zitten,maar wat..

Misschien hebben ze draad die naar de volt meter gaat van de aansteker af getakt en zit de aansteker net voor de voltmeter of ergens op dat circuit....Zou kunnen anders moet je ff gaan meten,is echt moeilijk te zeggen,vooral omdat der toch al vaak met de bedrading is geknoeit op de 1 of andere manier bij zulke auto,s (radio-lampen-digidash ingebouwd en wat draden veranderd enz enz enz)

Idd, ik heb het ook nooit meegemaakt dat de tom tom zoveel stroom verbruikt.

Ik heb idd ook het idee dat er met de stroom ook niet goed zit.

Dat ga ik morgen even sjekken als het weer een beetje meezit.

Bijvoorbaat dank van de reackties.

Terug
Naar boven