• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

topic ken dicht

Je moet een kat..... anders word die afgekeurd let maar op, staat zelfs op de kenteken papiere. Er is vanaf een bouwjaar dat het moet.

Je moet een kat..... anders word die afgekeurd let maar op, staat zelfs op de kenteken papiere. Er is vanaf een bouwjaar dat het moet.

dat snap ik ook wel maar ken hem open slijpen luikje in maken dan alles er uit halen weer dicht lassen en niemand die wat ziet alleen het c0 vraag ik me af of dat goed voor de apk

dat snap ik ook wel maar ken hem open slijpen luikje in maken dan alles er uit halen weer dicht lassen en niemand die wat ziet alleen het c0 vraag ik me af of dat goed voor de apk

De calibra is van 97

In 97 werden de APK eisen een stuk strenger, 4gastest, met leeggeklopte kat kom je daar niet doorheen...

Het blok is X20XEV? Dan zouden de kats van een Omega en Vectra ook moeten passen denk ik?

De calibra is van 97

In 97 werden de APK eisen een stuk strenger, 4gastest, met leeggeklopte kat kom je daar niet doorheen...

Het blok is X20XEV? Dan zouden de kats van een Omega en Vectra ook moeten passen denk ik?

heb een V6 1996 gehad die met een leeggehaalde kat door de 4gas meting is gekomen van een vrij streng keuringsstation.

ik geloofde het ook niet, had de kat voor nood leeg gehaald (leeg geslagen met een stuk ijzer en grote hamer, scheelt en hoop laswerk)

de eigenaar heeft het gewoon geprobeert, en werd goedgekeurd.

willem

heb een V6 1996 gehad die met een leeggehaalde kat door de 4gas meting is gekomen van een vrij streng keuringsstation.

ik geloofde het ook niet, had de kat voor nood leeg gehaald (leeg geslagen met een stuk ijzer en grote hamer, scheelt en hoop laswerk)

de eigenaar heeft het gewoon geprobeert, en werd goedgekeurd.

willem

gister kat leeg gemaakt luikje in gemaakt alles er uitgehaald voor nood en weer dicht gelast moet zeggen dat hij vele maal beter rijdt en wat feller is maar als ik een ander ken vinden zet ik weer tereug maar eerst een ander vinden gr baboe

gister kat leeg gemaakt luikje in gemaakt alles er uitgehaald voor nood en weer dicht gelast moet zeggen dat hij vele maal beter rijdt en wat feller is maar als ik een ander ken vinden zet ik weer tereug maar eerst een ander vinden gr baboe

Terug
Naar boven