• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Topic voor @hans glx @jopsa en @quandor en degene die mee willen doen

Nou vooruit dan, ik ga het héél erg simpel voor je maken. Zoek eens in de vele honderden berichten die jij en @Wappie2 / Hans worst / GLX, hebben gepost. Kun je er nog één vinden waar Hans GLX als poster in staat......................?

Samengevat, zodat je het beter snapt : Wappie2 / Hans worst GLX = anoniem.

Nu graag je reactie op deze profiel wijziging / naamsverandering ?

Waar blijft nu toch die verbolgende / woedende / sarcatische reactie van jou over het hebben van meerdere proefielen............????????????

In Brabant zeggen ze : UPG.

Wat die afkorting betekent ? Uut Positie Geluld. :yahoo:

Hoe zeiden ZIJ (De Wappies) het ook al weer in een ander topic? "Wie zwijgt stemt toe".

Ik vind het alleen maar geweldig als Wappie1, die normaliter hele 'boekhoofdstukken' in zijn reacties typte, nu niet meer verder komt dan het plaatsen van een enkel vraagtekentje. :whistle: :wacko:

Oeps, het waren er eerder een stuk of 8, daarna 6, toen 2 en nu nog maar 1? Welk aantal mogen we nu gaan verwachten?

Ik vraag mij dan wel een beetje af waarom jij het nodig vond om gisteren in een stuk of 5 topics te 'janken'?

Waar jij niet om jankt en is het feit dat jouw hartsbroeder @Wappie2 / Hans Worst GLX opeens 'verdwijnt' van het forum en terugkomt met een ander profiel / forumnaam, ->Anoniem. Een actie waarover jij en Hans Braadworst veel, héél veel woorden hebben geschreven over hoe verfoeilijk dat wel is en waarover jij wild om je heen schreeuwend en slaande berichten over postte. (denk ook aan dat jochie in de supermarkt toen je nog jong was)

Nu geen letter, laat staan een woord of zin van jou hoe verwerpelijk dat van hem is. Hoe hypocriet , zielig kan je zijn?

Tip?

Verander mogelijk je profiel naar @aspoj, vermoedelijk dat niemand het door zal hebben................... :yahoo:

@matta : teneinde aan jouw verzoek te doen (postings niet vervuilen) reageer ik in principe niet meer in andere topics en zal ik alleen in dit topic posten (althans richting de Wappies) zodat andere topics niet vervuild raken.

Ik stuur je over enkele momenten een PB. Lees dat svp maar even door en je bent min of meer op 'vlieghoogte' van het e.e.a.

Terug
Naar boven