• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tot over 2 weken....!

hmmzz zondag hebben wij hier de zelfde temperatuur als jij daar, 30 graden.. maar wat een verschil zeg tussen 30 graden en 30 graden haha.

als jij bij de hoofdingang van kura ollande op westpunt staat hoef je zo goed als alleen de weg maar over te steken als ik mij niet vergis (5 a 6 jaar terug)

misschien dat ie al gesloopt is of zo, ik heb me al weet ik hoe vaak dood gezocht op google maar kan niks vinden.

vraag maar eens naar de naam richard gelddekker ;) die kent iedereen wel zo beetje.

ik weet zo de naam ff niet meer van waar wij altijd gingen eten, klinkt als el camino ofzoiets. heeft zo rood bootje op de parkeerplaats liggen.

daar heb je ook internet trouwens. daar kun je goed eten, is een nederlandse eigenaar. mocht je daar wel terecht komen, vraag hem maar eens over die kassen als je er aan denkt en zin aan hebt, ik wil je vakantie natuurlijk niet verpesten haha. weet zo echt die naam niet meer ...... wacht.. schiet me net te bennen dat het wel is iets als el sambrino kon wezen haha. totaal verschillend maar die laatste is het volgens mij :oops:

nog een fijne vakantie iig en geniet er van.

(edit) ff gegoogeld omdat ik het zelf ook ff wou weten :P

Rancho El Sobrino Curacao

dat is de naam, nou geeft ie natuurlijk weer allerlei rare fotos aan op google wat mij niks zegt maar deze zijn wat ik me er van herinner..

images

lunch-here-was-a-highlight.jpg

ene koen zat er op zag ik net op hun site, maar ik las ook iets dat die in 2007 wegens familie omstandigheden terug naar belgie is gegaan, en dat ie waarschijnlijk wel terug zal komen. dus ik weet het niet ;)

http://www.ranchoelsobrino.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

nog een edit... lees nu net dat je onder weg naar huis bent :sleeping

ik heb wel zoiets gezien bij westpunt met een boot voor de deur maar geen kas.. :(

Ben trouwens weer thuis aangekomen en moet toch zeggen dat die

rommel huurauto`s zwaar onderdoen aan een tigra ;) haha

wat rijden ze toch heerlijk :D

ik heb wel zoiets gezien bij westpunt met een boot voor de deur maar geen kas.. :(

Ben trouwens weer thuis aangekomen en moet toch zeggen dat die

rommel huurauto`s zwaar onderdoen aan een tigra ;) haha

wat rijden ze toch heerlijk :D

welkom terug in het natte nederland :P

ik heb met google maps gekeken, als je de parking van de kura afrijd richting willemstad zal hij direkt al links naast je moeten zitten.

wie weet is hij ook al weg omdat het niet ging zoals ze verwacht hadden.

9 van de 10 mensen snapten ook niet helemaal wat een kas op zo warm eiland moest :P

fijn als je weer aankomt in nederland of niet? jij zit nog in een leuke tijd van het jaar, ik had een kleine 30 graden verschil toen ik weer in nl aankwam haha dat was van de korte broek terug naar 3 truien ongeveer

welkom terug in het natte nederland :P

ik heb met google maps gekeken, als je de parking van de kura afrijd richting willemstad zal hij direkt al links naast je moeten zitten.

wie weet is hij ook al weg omdat het niet ging zoals ze verwacht hadden.

9 van de 10 mensen snapten ook niet helemaal wat een kas op zo warm eiland moest :P

fijn als je weer aankomt in nederland of niet? jij zit nog in een leuke tijd van het jaar, ik had een kleine 30 graden verschil toen ik weer in nl aankwam haha dat was van de korte broek terug naar 3 truien ongeveer

Terug
Naar boven