• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tourrit?

dat lijkt mij ook wel leuk om met mijn commodore mee te rijden

is voor mij aardig in de buurt woon in heesch (nb)

[rquote=1869770&tid=142619&author=Astraman]Mja niet nodig, rekenmachine mee en terugtellen, zo doen me vriendin en ik het ook in de city. Daarom staat naast de totale afstand ook de afstand tussen de manouvres is.

@bassie, ik zal hem binnenkort eens narijden, mijn wagen is 3,5 cm verlaagd ik kan eens kijken wat ik tegenkom, nou neem ik alles wel maar ik weet niet hoever de jouwe verlaagd is? Als er echt hoge oliebol tussen zit dan kan ik kijken of er omrijroutes bij kunnen. Zal wel proberen te waarschuwen in de route.[/rquote]

Van mij is ongeveer 10cm verlaagd.

Maar het zou mooi zijn als je dat wilt doen....:D

[rquote=1869770&tid=142619&author=Astraman]Mja niet nodig, rekenmachine mee en terugtellen, zo doen me vriendin en ik het ook in de city. Daarom staat naast de totale afstand ook de afstand tussen de manouvres is.

@bassie, ik zal hem binnenkort eens narijden, mijn wagen is 3,5 cm verlaagd ik kan eens kijken wat ik tegenkom, nou neem ik alles wel maar ik weet niet hoever de jouwe verlaagd is? Als er echt hoge oliebol tussen zit dan kan ik kijken of er omrijroutes bij kunnen. Zal wel proberen te waarschuwen in de route.[/rquote]

Van mij is ongeveer 10cm verlaagd.

Maar het zou mooi zijn als je dat wilt doen....:D

Terug
Naar boven