• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

tr achter verlagen met vw spul????

hanskadett

Post veel
heren ik wil mijn tr achter toch wel graag iets dieper hebben.

nu kan ik wel veren bij gaz uk bestellen maar u vroeg ik mij toch af of de schroef poten van een vw golf 1 of pole passen waardoor ik achter dus ook schroef poten heb.

heeft iemand hier al ervaring mee of het zelf gedaan of ooit gezien of ........

zou helemaal mooi zijn als je een pic heb

gaz heeft ook een speciale veerpoot (schroef) voor corsa.

VW spul gaat niet passen naar mijn weten.

En met gaz veren ga je normaal toch aardig laag :D

gaz heeft ook een speciale veerpoot (schroef) voor corsa.

VW spul gaat niet passen naar mijn weten.

En met gaz veren ga je normaal toch aardig laag :D

Schroefpootje van een golfje achter wordt nog wel eens toegepast. Maar dan worden de wielbakken binnen in aangepast. Worden dan torens op gelast.

Schroefpootje van een golfje achter wordt nog wel eens toegepast. Maar dan worden de wielbakken binnen in aangepast. Worden dan torens op gelast.

is voor TR het zelfde al een andere A corsa, ik heb een FK schroefset met rondom pootjes van een corsa 1.4i strada past dat ook onder een TR?

is voor TR het zelfde al een andere A corsa, ik heb een FK schroefset met rondom pootjes van een corsa 1.4i strada past dat ook onder een TR?

[rquote=1859327&tid=141864&author=opel-motorsport]je kunt de vw passat toch verlagen met corsa a en b achterveren dus waarom zou het andersom niet lukken [/rquote]

gaat de ts niet om de veren maar om schokdempers met veren erom heen welke instelbaar zijn.

[rquote=1859327&tid=141864&author=opel-motorsport]je kunt de vw passat toch verlagen met corsa a en b achterveren dus waarom zou het andersom niet lukken [/rquote]

gaat de ts niet om de veren maar om schokdempers met veren erom heen welke instelbaar zijn.

heb gaz uk benaderd die poten achter zijn best prijzig(160) euro.

dus vroeg ik mij af of dat van vw spul veel aanpassen vereist.

iemand misschien een foto van.

van die torens is met gaz poten niet nodig waarom dan wel met vw poten.

heb gaz uk benaderd die poten achter zijn best prijzig(160) euro.

dus vroeg ik mij af of dat van vw spul veel aanpassen vereist.

iemand misschien een foto van.

van die torens is met gaz poten niet nodig waarom dan wel met vw poten.

Mij Tr staat voor op een v-maxx schroefsetje, en achter op v-maxx schokkers en op nageperste veren ding is aardig tieff (op 14'' vebrede gt's..

Mij Tr staat voor op een v-maxx schroefsetje, en achter op v-maxx schokkers en op nageperste veren ding is aardig tieff (op 14'' vebrede gt's..

dat is zowel nodig bij golf spul als bij gaz poten.

normaal zit in die veerdome enkel je schokbreker, en vangt je chassisbalk de klappen op van de veer.

dat ben je dan kwijt, dus als jij t volle veergewicht op een 3mm plaatje met 4 puntlasjes wilt zetten...

Terug
Naar boven