Hallo,
ik had voor mijn vectra een zafira 2.2 se elegance van 2002
Daar zat tc op, met wegrijden op bv glad wegdek , schakelde dit in.
Nu heb ik de vectra 2.2 DGI 2005 en zie ik dit dashboard lampje met slingerwegetje en auto niet..
Zit er dan geen tc standaard op de vec..? van 2005 elegance 2.2
Abs gaat wel even branden..
Lampje zou stuk kunnen zijn van TC?
Ik heb ook naast radio/mediia gebeuren geen knop om tc uit te schakelen.
HEt is wel zo dat er voor 2005 meer dingen opzaten standaard, armsteun achter te openen, deuren in save lock..
En nog wat dingetjes die ze eruit gedaan hebben, ik denk om qua nieuw prijs gelijk te blijven...
Ik wilde het even rijdend controleren, maar shit....de vec start niet accu.....:swear
Heb geen nut vandaag masterservice te bellen, garage is toch dicht, morgen maandag ff bellen moeten ze hem even lopend maken ombij de garage te komen.
Vermoed dat de accu het begeven heeft.
de vec zit nog in de garantie...geen idee wat een accu voor 2.2 kost.
En ik heb niets aan laten staan....en rijd snelweg en auto heeft een week stilgestaan...
Morgen dus ff aan de praat krijgen en dynamo en accu ff controleren...lijkt mij bij de V.O.D
Komt hij niet aan de praat,,,dan ff op bergings wagen naar de garage... maar dit is denk ik niet aan de orde...zal accu zijn, maar laat ook even naar het opladen kijken,,,
Dus nee geen leuke winter foto......balen..lol
gr arnold
ik had voor mijn vectra een zafira 2.2 se elegance van 2002
Daar zat tc op, met wegrijden op bv glad wegdek , schakelde dit in.
Nu heb ik de vectra 2.2 DGI 2005 en zie ik dit dashboard lampje met slingerwegetje en auto niet..
Zit er dan geen tc standaard op de vec..? van 2005 elegance 2.2
Abs gaat wel even branden..
Lampje zou stuk kunnen zijn van TC?
Ik heb ook naast radio/mediia gebeuren geen knop om tc uit te schakelen.
HEt is wel zo dat er voor 2005 meer dingen opzaten standaard, armsteun achter te openen, deuren in save lock..
En nog wat dingetjes die ze eruit gedaan hebben, ik denk om qua nieuw prijs gelijk te blijven...
Ik wilde het even rijdend controleren, maar shit....de vec start niet accu.....:swear
Heb geen nut vandaag masterservice te bellen, garage is toch dicht, morgen maandag ff bellen moeten ze hem even lopend maken ombij de garage te komen.
Vermoed dat de accu het begeven heeft.
de vec zit nog in de garantie...geen idee wat een accu voor 2.2 kost.
En ik heb niets aan laten staan....en rijd snelweg en auto heeft een week stilgestaan...
Morgen dus ff aan de praat krijgen en dynamo en accu ff controleren...lijkt mij bij de V.O.D
Komt hij niet aan de praat,,,dan ff op bergings wagen naar de garage... maar dit is denk ik niet aan de orde...zal accu zijn, maar laat ook even naar het opladen kijken,,,
Dus nee geen leuke winter foto......balen..lol
gr arnold