• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trailer new kids nitro met nog meer manta :D

dr_antrax

Post vaak
mensen hier alvast een voorproefje voor december van new kids nitro. deel 2 draaid grotendeels om de wagens. en voor de mensen die zich afvragen hoe me wagen terug gekomen is. op een kleine deukje in de deur is me wagen heel gebleven gezien het feit dat mijne 3 keer is na gemaakt voor de stunts enz.

:thumb

[youtube:19t2xav7]

ps de exploderende manta is geen special effekt ;) ben er zelf bij geweest

gelukkig is het maar film. wil ze wil in het echt tegen de friezen zien :jerry :jerry :jerry :jerry

maar ziet er gaaf uit. vooral die mad max manta

@Senatorman wrote:De laatste explosie bij 2:04 betreft een Ford Capri :D

Klopt, ik heb ook één dag mogen figureren als zombie en stonden toen ook die omgebouwde Manta, die matzwarte en die Capri. Moooi spul. :thumb

gelukkig is het maar film. wil ze wil in het echt tegen de friezen zien :jerry :jerry :jerry :jerry

@Senatorman wrote:De laatste explosie bij 2:04 betreft een Ford Capri :D

Klopt, ik heb ook één dag mogen figureren als zombie en stonden toen ook die omgebouwde Manta, die matzwarte en die Capri. Moooi spul. :thumb

Zag ik nou ook in een flits de strijd tussen GTI en GSI ? (schijndel homo's rijden in een GTI :ass )

Zag ik nou ook in een flits de strijd tussen GTI en GSI ? (schijndel homo's rijden in een GTI :ass )

@wfvdijk wrote:Zag ik nou ook in een flits de strijd tussen GTI en GSI ? (schijndel homo's rijden in een GTI :ass )

De gasten uit schijndel rijden in de mat zwarte Manta. Maar er komt inderdaad een heel foute gti in voor maar meer verklap ik niet ;)

@wfvdijk wrote:Zag ik nou ook in een flits de strijd tussen GTI en GSI ? (schijndel homo's rijden in een GTI :ass )

De gasten uit schijndel rijden in de mat zwarte Manta. Maar er komt inderdaad een heel foute gti in voor maar meer verklap ik niet ;)

@teungts wrote:gelukkig is het maar film. wil ze wil in het echt tegen de friezen zien :jerry :jerry :jerry :jerry

idd teun laat ze maar komen :D

de trailer ziet er wel veelbelovend uit :thumbup

Ben benieuwd wat deze is

trailer ziet er leuker uit dan de vorige film ,die film vond ik niet echt wat

hoop dat deze beter is

Friese zombie's :jerry ,vond ze daar altijd al wat vreemd over komen nu weet ik waarom ;)

@teungts wrote:gelukkig is het maar film. wil ze wil in het echt tegen de friezen zien :jerry :jerry :jerry :jerry

idd teun laat ze maar komen :D

de trailer ziet er wel veelbelovend uit :thumbup

Dit ziet er al spectaculair uit, net als de opnamens in Haarlem dat was ook heerlijk om tezien hoe ze die GTI tjes afmartelen.

Ben benieuwd wat deze is

trailer ziet er leuker uit dan de vorige film ,die film vond ik niet echt wat

hoop dat deze beter is

Friese zombie's :jerry ,vond ze daar altijd al wat vreemd over komen nu weet ik waarom ;)

dus dit keer hebben ze rustig aan gedaan met je manta ??? eeen witte pluim uit de uitlaat ?

ik ga zeker naar de bioscoop in december :thumb

Dit ziet er al spectaculair uit, net als de opnamens in Haarlem dat was ook heerlijk om tezien hoe ze die GTI tjes afmartelen.

dus dit keer hebben ze rustig aan gedaan met je manta ??? eeen witte pluim uit de uitlaat ?

ik ga zeker naar de bioscoop in december :thumb

Terug
Naar boven