• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

transferium leiden

bij mooi weer is er elke vrijdag een meeting op transferium leiden tis altijd erg druk en gezellig dus als er mensen in de buurt wonen kom eens een keer langs.

meeting_leiden_002.sized.jpg

ben er paar keer geweest dat het weer niet echt aan het regenen was maar ok niet echt superwarm maar denk dat merendeels daaro zodra ze een briesje voelen dat beetje frisjes is meteen al niet komt

want zo druk als op die foto heb ik het nog nooit gezien

ben toevallig 2 weken gelden en de week daarvoor nog geweest.

jammer dat het niet meer zo druk is zoals het in het begin was, toen de silverdome zoetermeer meet verboden werd en de zooi naar leiden verhuisde...

Origineel gepost door Ferrie_manta

ben er paar keer geweest dat het weer niet echt aan het regenen was maar ok niet echt superwarm maar denk dat merendeels daaro zodra ze een briesje voelen dat beetje frisjes is meteen al niet komt

want zo druk als op die foto heb ik het nog nooit gezien

ja je moet echt komen als het mooi weer is dan is het lekker druk. als het wat slechter weer is dan komen alleen de vaste groepjes dat is ook wel leuk maar tis dan maar de halve parkeerplaats

kwam er jaren geleden regelmatig.

toen was het altijd erg druk.

maar half jaartje geleden weer is geweest, maar toen viel het wel tegen.

stonden nog wel aardig wat auto`s.

maar een stuk minder mooie dan vroeger.

Origineel gepost door SCORPION

kwam er jaren geleden regelmatig.

toen was het altijd erg druk.

maar half jaartje geleden weer is geweest, maar toen viel het wel tegen.

stonden nog wel aardig wat auto`s.

maar een stuk minder mooie dan vroeger.

ja kan me je zwarte calibra nog wel herinneren, die heb ik daar een paar keer gespot:)

wist toen niet dat ie van jou was, kwam toen ook nog niet hier op het forum...

het verschilt hel erg met de drukte tussen de ene en de andere vrijdag.

rij der ook wel eens ff heen.

maar er staan wel mooie autotjes tussen:D:thumbup

Ik sluit wel aan:)

Origineel gepost door streetrides-corsa-b

lijkt me wel lachen meer mensen omgeving rotterdam maybe leuk keer wat aftespreken en er met wat opels heen te rijden (op normaale snelheid)

Ik ook. (afhankelijk van t weer natuurlijk)

Origineel gepost door kadeddilac

Ik sluit wel aan:)

Origineel gepost door streetrides-corsa-b

lijkt me wel lachen meer mensen omgeving rotterdam maybe leuk keer wat aftespreken en er met wat opels heen te rijden (op normaale snelheid)

niet a.s vrijdag maar die vrijdag erop iemand zin ???? afspreken bij de drive inn van de burger king te hoogte van delft:thumbup daarvandaan lekker op ons gemakje erheen rijden

Origineel gepost door AsconaGT

Burger king??? Bedoel je niet de mac?? Zal t in ieder geval ff overleggen.

Er zit een Burger King aan de A4 ter hoogte van Delft, en een Mac bij afslag A13 Delft Ypenburg (Den Haag).

Ik heb dan (23 november) een verjaardag. Kan misschien wel ff komen buurten, maar waarschijnlijk niet lang. En mits het goed / droog weer is natuurlijk...

Terug
Naar boven