• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

transferium leiden

23-11-2007 gaat ik erheen met me corsa dan komt die voor het eerst weer serieus buiten met nieuwe kleur body en c20xe :D

P1020193.jpg

zie je dees bij de burger king ben ik het sluit maar aan dan lijkt me gezellig

Origineel gepost door SCORPION

vrijdag is het droog.

denk dat ik dan weer is een kijkje ga nemen:)

nou ik heb je auto eens een keer in het echt mogen bewonderen afgelopen vrijdag op transferium en ik moet zeggen het is een zeer mooie auto.:thumbup

23-11-2007 gaat ik erheen met me corsa dan komt die voor het eerst weer serieus buiten met nieuwe kleur body en c20xe

zie je dees bij de burger king ben ik het sluit maar aan dan lijkt me gezellig

verwacht er maar niet teveel van ik ben gister geweest en het viel tegen.:thumbdown denk dat er zo'n 25 auto's stonden dus het was niet veel:( ik denk dat veel mensen het gewoonweg te koud vinden.

Origineel gepost door astra-coupe

Origineel gepost door streetrides-corsa-b

als nix is benk zo weer weg hoor:P

haha ja das waar ik was gister ook al na 15 min weg

maar denk wel dta als je met een leuk groepje opel rijders gaat dat de gezelligheid het wle kan winnen van de kou en agh de mac heeft ook koffie:angel

Origineel gepost door astra-coupe

als nix is benk zo weer weg hoor:P

haha ja das waar ik was gister ook al na 15 min weg

maar denk wel dta als je met een leuk groepje opel rijders gaat dat de gezelligheid het wle kan winnen van de kou en agh de mac heeft ook koffie:angel

ja dat zeker waar :thumbup

nou ik heb je auto eens een keer in het echt mogen bewonderen afgelopen vrijdag op transferium en ik moet zeggen het is een zeer mooie auto.

dank je:thumbup

was idd vrijdag even wezen kijken, was een lange tijd niet geweest.

vond dat er nog aardig wat auto`s stonden voor zo een koude avond:D

Origineel gepost door SCORPION

nou ik heb je auto eens een keer in het echt mogen bewonderen afgelopen vrijdag op transferium en ik moet zeggen het is een zeer mooie auto.

dank je:thumbup

was idd vrijdag even wezen kijken, was een lange tijd niet geweest.

vond dat er nog aardig wat auto`s stonden voor zo een koude avond:D

nou in de lente en in de zomer is het veel drukker joh zodra het langer licht word en wat warmer dan staat die complete parkeerplaats vol en dan is het ook zeer gezellig:D

Ben vrijdag ook nog even geweest. Was opzich wel geinig. Was er alleen met mn meissie maar moet zeggen dat t toch wel gezelliger is als je met n groepje gaat. Zal wel even kijken of ik vrijdag weer ga. Kunnen we misschien met n paar tegelijk gaan?

@ scorpion

Heb nog wel bij je auto staan kijken. Zag er erg goed uit :thumbup Wou je nog aanspreken maar je was erg druk.

Terug
Naar boven