• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

transferium leiden

was een druk avondje en een aantal bekende gezien...:).

Jammer dat ik weg moest mayhem, volgende keer zorg ik dat ik wat langer kan blijven om te praten;)

was er ook nog ff maar ben ook niet super lang gebleven lol was er wel weer snel af moet ik zeggen iemand me nog gespot grijze b manta met kenteken jh-63-jh

origineel gepost door Ferrie_manta

was er ook nog ff maar ben ook niet super lang gebleven lol was er wel weer snel af moet ik zeggen iemand me nog gespot grijze b manta met kenteken jh-63-jh

volgens mij heb ik je wel gezien, stond je niet naast nog meer opeltjes? (in ongeveer het midden van het parkeer terrein?)

Hij stond met zijn "trage" manta inderdaad tussen (2 v/d 3) snelle Kadettjes :wors

Nou nog even Ferry zijn reactie afwachten ;) gaat niet al te lang duren nou hoor, dat ie er wat zwaarders in heeft liggen :D

Morgenavond 03-07 ga ik weer even kijken als de Crossa afkomt ;)

kledder.jpg

zo staat ie er nu nog bij, rechterdeur is al gerold, alleen de linker nog, de spiegels even matzwart en kijken of ik tijd heb om mijn achterspoiler te lakken en monteren :P

origineel gepost door mayhem

is het daar nog steeds zo'n tupperware party? laatste keer dat ik er was was t enkel uitgebouwde jappen en wat eppo's met hun audio.

(en die k.t drempels :P schrapen!)

Jupzz, zal niet zo gauw veranderen.

haha, heb bijna een TOP motor als ik daar ben met de Combo.

je ziet daar meer 1.2's met een Berg gewicht en luchtweerstand dan een GOED opgevoerd bakkie

:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:vertag:vertag:vertag:jerry:jerry

origineel gepost door groeneklodder

Hij stond met zijn "trage" manta inderdaad tussen (2 v/d 3) snelle Kadettjes :wors

Nou nog even Ferry zijn reactie afwachten ;) gaat niet al te lang duren nou hoor, dat ie er wat zwaarders in heeft liggen :D

zo late reactie van mij :P maar idd heb nu wat zwaarders erin liggen 2.0 16v moet binnekort maar ff komen buurten :)

gister ff in leiden geweest nog wel wat bekenden gezien ook de zwarte mancona met orange striping erop was wel weer oude opel invasie daar Ckadett gezien manta gezien was al met al wel weer gezellig en geslaagt...

pff, ben k zeker al n jaar niet meer geweest...

en dat terwijl ik 5min er vandaan woon...

mocht er nog s iemand gaan, u2u mij dan ff...

origineel gepost door Ferrie_manta

gister ff in leiden geweest nog wel wat bekenden gezien ook de zwarte mancona met orange striping erop was wel weer oude opel invasie daar Ckadett gezien manta gezien was al met al wel weer gezellig en geslaagt...

Deze ??

Uploaded with ImageShack.us

gaan er vanavond nog mensen deze kant op?? ik heb wel zin om te gaan maar geen zin om alleen te gaan..

ik kom vanuit utrecht

nou een aantal wel. bugkiller, mantamarkie en ik gaan er af en toe naar toe alleen vanavond niet gaan we weer wat ophalen. :jerry

Terug
Naar boven