• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

treffen roermond 05-02-2011

bjorn1988

Post weleens wat
Beste mensen allemaal,

Het is allemaal kort dag maar degene die zin en tijd heeft om eens te treffen met opeltjes in Roermond (Retailpark) jullie zijn van harte welkom. Ik zelf met nog andere komen vanaf 12:00 uur.

Ik zou zeggen, hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Misschien tot zaterdag dan.

Gr bjorn

Ahhh, meestal is er altijd plaats achterdoor op het grasveld, daar staan bijna nooit mensen en anders laat ik me pa wel komen met de vrachtwagen voor plaats xD

Ahhh, meestal is er altijd plaats achterdoor op het grasveld, daar staan bijna nooit mensen en anders laat ik me pa wel komen met de vrachtwagen voor plaats xD

je weet toch :afro

nee moet me schoon broertje oppikken die gaat mee danders eerst bij jouw samen komen dan langs flat rijden in sittard

je weet toch :afro

nee moet me schoon broertje oppikken die gaat mee danders eerst bij jouw samen komen dan langs flat rijden in sittard

Mensen die komen, we zien ons morgen, ik zal er rond kwart voor 12 zijn. Tot morgen allemaal

Voor info bel: 0621424406

Mensen die komen, we zien ons morgen, ik zal er rond kwart voor 12 zijn. Tot morgen allemaal

Voor info bel: 0621424406

Terug
Naar boven