Ik wil mijn trekhaak gaan aansluiten op mijn auto (astra h) en heb hiervoor een orginele kabelset van opel met een losse jaeger connector ipv de west connector.b
In de kabelboom heb ik de volgende kabels zitten:
3x bruin wit (zal wel massa zijn. deze komen ook niet in de connector naar de rec uit)
1x rood
1x geel (komt ook niet in de connector van de rec maar hangt los, dus deze zou wel naar de accu moeten voor constante stroom)
1x blauw/zwart
1x groen/zwart
1x geel/zwart
1x grijs/zwart
1x grijs/rood
1x wit/zwart (witte streep dikker dan zwart)
1x wit/zwart (zwarte streep dikker dan wit)
verder heb ik het volgende schema gevonden voor een jaeger connector:
Kan iemand voor mij de kleuren van opel koppelen aan de juiste pinnen op de jeager connector? Er zitten ook maar 12 kabeltjes in de kabelset, welke pin wordt dan niet aangesloten?
De west connector die bij de kabelset zat heeft een soort van blauw schakelaartje aan de zijkant zitten met 3 pinnetjes eraan, weet iemand waar die voor is:
In de kabelboom heb ik de volgende kabels zitten:
3x bruin wit (zal wel massa zijn. deze komen ook niet in de connector naar de rec uit)
1x rood
1x geel (komt ook niet in de connector van de rec maar hangt los, dus deze zou wel naar de accu moeten voor constante stroom)
1x blauw/zwart
1x groen/zwart
1x geel/zwart
1x grijs/zwart
1x grijs/rood
1x wit/zwart (witte streep dikker dan zwart)
1x wit/zwart (zwarte streep dikker dan wit)
verder heb ik het volgende schema gevonden voor een jaeger connector:
Kan iemand voor mij de kleuren van opel koppelen aan de juiste pinnen op de jeager connector? Er zitten ook maar 12 kabeltjes in de kabelset, welke pin wordt dan niet aangesloten?
De west connector die bij de kabelset zat heeft een soort van blauw schakelaartje aan de zijkant zitten met 3 pinnetjes eraan, weet iemand waar die voor is: