• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Trekhaak astra H probleem

Hoi .

Kan iemand mij helpen op dit forum met mijn probleem ?

Ik heb een trekhaak laten monteren (nieuw) onder mijn astra H station 1.6 bouwj 2010 , echter bij aansluiten werkt alles behalve de knipperlichten ,,, die knipperen 2x en dan niet meer op de aanhang wagen, dit probleem had ik ook bij mijn vorige astra H 1.6 bouwj 2004.

Waar kan dit aan liggen ? stekker is een 7 polige stekker en alles is correct aangesloten .

Thnx . :good:

Beste

Is er een originele kabelset gebruikt of hebben ze een universele gebruikt?

Het kan met een universele wel eens problemen geven icm het canbussysteem

Mvg pieter

hoi heb dit probleem ook gehad op mijn astra h

oplossing was bij mij in de aanhanger zaten lampjes met te weinig wattage eerst 5wat vond hij niet goed 10wat wel

mvg erik

Thnx voor de reacties welke kabel er is gebruikt weet ik niet is in de garage eronder gezet dus ik was er niet bij helaas, ik ga het eens proberen met de lampjes te vervangen ipv 5 naar 10 watt.

zijn de knipperlampjes op een aanhangwagen dan ook standaard 21 watt?

Ben wat dit betreft niet bekend hiermee

Terug
Naar boven