@wim-v6 wrote:@Bakker wrote:Die kabel heb ik niet, ik heb een kabelboom erbij die in 2en loopt met losse draden. Is die set die jij bedoeld bij de automaterialen zaak te krijgen en wat zijn de prijzen ? Ik heb een 13 polig contactdoos.
Houd er rekening mee dat niet werken met een asnsyekker kabelboompje je menig keer je lamp controle doos kan vervangen.
Heb dit meermaals gehad bij mijn b1 waar een BC op zat, maar toch bij de achterlichten zat geknoopt, omdat de syekker er niet lag in deze vectra (helaas).
Bij mijn astra-f lag deze er wel, na 1keer een gefrituurde lampcontrole unit kabelboompje voor op deze syekker gehaald, en nooit gezeur meer gehad.
Zelf weten, maar meld het maar.
Heb wel vaak aanhangers erachter.
Ook aanhangers met 4x10wat aan een zijde van het achterlicht.
Dat heeft boj mij al problemen opgeleverd met de lampcontrole unit.
Als de lampcontrole unit doorfikt heb je aan de betreffende zijde geen licht meer tot je de unit vervangt.
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
Dan heb ik dit denk ik verkeerd begrepen.
Houd er rekening mee dat niet werken met een asnsyekker kabelboompje je menig keer je lamp controle doos kan vervangen.
Heb dit meermaals gehad bij mijn b1 waar een BC op zat, maar toch bij de achterlichten zat geknoopt, omdat de syekker er niet lag in deze vectra (helaas).
Bij mijn astra-f lag deze er wel, na 1keer een gefrituurde lampcontrole unit kabelboompje voor op deze syekker gehaald, en nooit gezeur meer gehad.
Zelf weten, maar meld het maar.
Heb wel vaak aanhangers erachter.
Ook aanhangers met 4x10wat aan een zijde van het achterlicht.
Dat heeft boj mij al problemen opgeleverd met de lampcontrole unit.
Als de lampcontrole unit doorfikt heb je aan de betreffende zijde geen licht meer tot je de unit vervangt.
verstuurd door WIM-V6 met Tapatalk
Dan heb ik dit denk ik verkeerd begrepen.