• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Trekhaak Vectra c 2003

Bannie

Post weinig
Ey,

Het aansluiten van een trekhaak bij een vectra c 2003 hatchback.. kan dat gewoon aan de achterlichten.. om moet dat naar voren aangesloten worden?

Groeten bennie

Moet achter in de zekeringskast. Stekker kan je bestellen bij de opel dealer of betere trekhaakboer. Je hoeft hem niet perse aan te melden, wil je dat de boordcomputer ook lichtcontrole's enz doet, zal je hem moeten aanmelden.

Succes

Je bent een orginele kabelboom nodig waar ook de aanhanger module bijzit, zonder die module zal de trekhaak stekker niet gaan werken. Deze plug je in de zekeringkast in de kofferruimte aan de bestuurders kant. Net zoals de module.

Bij de C2 van 2005 die ik nu heb werkte hij zonder aanmelden/inlezen. Bij de vorige C1 uit 2003 moest ik hem wel laten inlezen voordat hij werkte.

links achter in de kofferbak achter het zijpaneel zit een zekeringkast waar je de stekker welke aan de orginele kabelboom zit in plugt .

mijn auto had een trekhaak achter gezeten en er zat nog een aanhanger module in het zekeringblok , dus mocht je geen aanhanger module hebben dan heb ik er eventueel nog wel 1 liggen .

Moet achter in de zekeringskast. Stekker kan je bestellen bij de opel dealer of betere trekhaakboer. Je hoeft hem niet perse aan te melden, wil je dat de boordcomputer ook lichtcontrole's enz doet, zal je hem moeten aanmelden.

Succes

Je bent een orginele kabelboom nodig waar ook de aanhanger module bijzit, zonder die module zal de trekhaak stekker niet gaan werken. Deze plug je in de zekeringkast in de kofferruimte aan de bestuurders kant. Net zoals de module.

Bij de C2 van 2005 die ik nu heb werkte hij zonder aanmelden/inlezen. Bij de vorige C1 uit 2003 moest ik hem wel laten inlezen voordat hij werkte.

En ik heb nog twee kabelsets liggen, volgens mij zijn ze nog nieuw...

wel zonder de module want die was ik nodig.

links achter in de kofferbak achter het zijpaneel zit een zekeringkast waar je de stekker welke aan de orginele kabelboom zit in plugt .

mijn auto had een trekhaak achter gezeten en er zat nog een aanhanger module in het zekeringblok , dus mocht je geen aanhanger module hebben dan heb ik er eventueel nog wel 1 liggen .

Oke Bedankt!

Dus als ik het goed begrijp heb ik alleen een kabelsetje nodig! vanaf de zekeringskast links achter, en een contact doos..?

Maar als 1 van jullie nog 1 heeft liggen graag:)

En ik heb nog twee kabelsets liggen, volgens mij zijn ze nog nieuw...

wel zonder de module want die was ik nodig.

Heb nog twee kabel sets liggen, allebei 7 polig. Eéntje is helemaal nieuw en de andere is gebruikt, de gebruikte wil ik niet verkopen want ik weet niet of die wel helemaal goed is. De nieuwe is een orginele Opel kabelset. Voor €20,- inclusief verzendkosten ben jij koopman..

De module heb ik niet maar die heeft corsagek nog volgens mij.

Oke Bedankt!

Dus als ik het goed begrijp heb ik alleen een kabelsetje nodig! vanaf de zekeringskast links achter, en een contact doos..?

Maar als 1 van jullie nog 1 heeft liggen graag:)

Heb nog twee kabel sets liggen, allebei 7 polig. Eéntje is helemaal nieuw en de andere is gebruikt, de gebruikte wil ik niet verkopen want ik weet niet of die wel helemaal goed is. De nieuwe is een orginele Opel kabelset. Voor €20,- inclusief verzendkosten ben jij koopman..

De module heb ik niet maar die heeft corsagek nog volgens mij.

Zal morgen even kijken , maar volgens mij heb ik nog een complete set liggen nieuw in door voor 25 euro mag je hem dan hebben, als je hem nog nodig hebt :P

Mensen,

het volgende, ik ben bezig een afneembare haak te monteren onder een C2 station uit 2009,

nu ben ik met de kabelset bezig, de trailermodule kan ik er zo in klikken, maar de platte zwarte

stekker die naast de module moet komen, kan ik niet kwijt, Hier zit n.m al een stekker in die

in de originele kabelboom van de auto zit verwerkt.

Iemand een idee of deze er uit moet en dan gewoon de stekker van de kabelset erin doen ??

Zal morgen even kijken , maar volgens mij heb ik nog een complete set liggen nieuw in door voor 25 euro mag je hem dan hebben, als je hem nog nodig hebt :P

Terug
Naar boven