• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

triest nieuws

nova....

Woont hier bijna
We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup

Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.

Remco is beter af nu ... enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup

R.I.P vriend:cry

gr nova

Gecondoleerd.

Pfff, 16 jaar zo hebben wij een paar maanden geleden onze kat moeten laten inslapen na 16 jaar. Blijft hard en kl#te. Veel sterkte met het verwerken van het verlies.

origineel gepost door The Undertaker

Gecondoleerd.

Pfff, 16 jaar zo hebben wij een paar maanden geleden onze kat moeten laten inslapen na 16 jaar. Blijft hard en kl#te. Veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Dankje wel:thumbup

tja vervelend om een huisdier te verliezen is toch onderdeel van de familie. 16 is wel een mooie leeftijd zeker voro een ras hond.. en 16X7(honden jaren) is toch maar mooi 112 dat moeten wij nog zien te halen

Heb altijd honden gehad toen ik nog thuis woonde, maar dit is een van die dingen die me tegenhoudt om er weer een te nemen. Ze moesten honden uitvinden die langer leven...

Gecondoleerd!
cry.gif

Als het zo beter voor 'm is....... we hebben vroeger thuis een teckel gehad, die is bijna 17 geworden en toen ging het niet meer met 'm :(

Maar 16 jaar voor een herder is echt stok en stokoud, dan heb je goed voor 'm gezorgd :thumbup

origineel gepost door nova....

We hebben vanmiddag onze mechelse herder laten inslapen Remco was 16 jaar:thumbup

Na ff naar smoeder zijn geweest en vandaar naar het bos waar we 2 1/2 uur hebben gelopen en gezeten zijn we vanmiddag ron 13.15 uur bij de dierenarts geweest en daar issie overleden.

Remco is beter af nu ... enne hij heeft een pracht leven gehad:thumbup

R.I.P vriend:cry

gr nova

Ik weet zó ontzettend goed hoe dit is. We hadden het er nog over in Zundert, later in Sevenum. Ik leef dan ook ontzettend mee, mensjes. Heb dan ook de tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte voor jullie.

En Remco, doe je mijn Freya de groeten?

Foto-ILMR3PCE.jpg

Dag beestje. Rust nu maar lekker uit.

hey sterkte kerel!!

je hebt een goede keus gemaakt door aan het beest te denken ipv naar aan jezelf (ook al doet het nog zo veel pijn!)

dat zie je maar al te vaak andersom.

origineel gepost door sw_reijnders

hey sterkte kerel!!

je hebt een goede keus gemaakt door aan het beest te denken ipv naar aan jezelf (ook al doet het nog zo veel pijn!)

dat zie je maar al te vaak andersom.

nogmaals bedankt bas:thumbup

Terug
Naar boven