• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Trillen in het stuur

Dan doe we Jan Steverink ff een bezoekje toekomen.

Die is meer thuis in het bredere werk wat velgen betreft.

Stap 1 controle fuseekogels etc.

Stap 2 uitlijnen

Stap 3 nogmaals balanceren.

Dan eventueel nog de test met directe montage van stalen velgen zonder adapter etc. en van daar uit elimineren.

Goede jaarwisseling.

PS.

Denk aan het milieu , gebruik alleen vuurwerk met roetfilter.

balanceren aan de auto word zeker nog wel gedaan,o.a bij sommige vestigingen van euromaster

balanceren aan de auto word zeker nog wel gedaan,o.a bij sommige vestigingen van euromaster

Ik rij meestal richting Twello....... als ik naar t werk moet.

Maar de afgelopen tijd ook weinig km gemaakt ivm det geklooi met dat trillen ....

Daarnaast heb ik ook nog mijn Vito,die hopelijk vandaag verkocht wordt.

Ik heb de wagen nu een maandje denk ik...je gaat me heus nog wel zien.

En als je niet kan wachten dan pm me maar.

Ik rij meestal richting Twello....... als ik naar t werk moet.

Maar de afgelopen tijd ook weinig km gemaakt ivm det geklooi met dat trillen ....

Daarnaast heb ik ook nog mijn Vito,die hopelijk vandaag verkocht wordt.

Ik heb de wagen nu een maandje denk ik...je gaat me heus nog wel zien.

En als je niet kan wachten dan pm me maar.

Volgens mij werk jij met Elvedin samen toch? :D, en o ja als je voortaan moet balanceren of whatever, PM mij dan ook effe. Dan regel ik dat voor jou :thumb

Volgens mij werk jij met Elvedin samen toch? :D, en o ja als je voortaan moet balanceren of whatever, PM mij dan ook effe. Dan regel ik dat voor jou :thumb

@re2flex wrote:Volgens mij werk jij met Elvedin samen toch? :D, en o ja als je voortaan moet balanceren of whatever, PM mij dan ook effe. Dan regel ik dat voor jou :thumb

Klopt helemaal.

" Elvis " zit in een ander team , maar we werken onder het zelfde dak.

Bedankt voor je aanbod.

@re2flex wrote:Volgens mij werk jij met Elvedin samen toch? :D, en o ja als je voortaan moet balanceren of whatever, PM mij dan ook effe. Dan regel ik dat voor jou :thumb

Klopt helemaal.

" Elvis " zit in een ander team , maar we werken onder het zelfde dak.

Bedankt voor je aanbod.

@corsa_c20xe wrote:Ik denk aan een kromme aandrijfas.

Mis.

Ik had het hier al ergens geschreven geloof ik maar hier nogmaals.

Ben bij Jan Steverink in Deventer geweest en die constateerde dus 40 en 55 gram onbalans in de voorwielen.

Dat is het resultaat van 2 x loodjes plakken door Euromaster.

Het trillen is nu 100% over en uit na 1 x Jan Steverink.

Nu ben ik vandaag terug geweest bij Euromaster en heb het verhaal gedaan.

Voor hun een niet uit te leggen verhaal hoe dit nou mogelijk is.

Machine verkeerd ingesteld , monteur niet deskundig.... ik weet het nog niet.

Maar ik kreeg direct mijn geld terug zonder er om te vragen .

Dus het uitbalanceren viel tegen bij Euromaster , maar de klantvriendelijkheid is er buitengewoon goed.

Eerlijk is eerlijk.

:wors

@corsa_c20xe wrote:Ik denk aan een kromme aandrijfas.

Mis.

Ik had het hier al ergens geschreven geloof ik maar hier nogmaals.

Ben bij Jan Steverink in Deventer geweest en die constateerde dus 40 en 55 gram onbalans in de voorwielen.

Dat is het resultaat van 2 x loodjes plakken door Euromaster.

Het trillen is nu 100% over en uit na 1 x Jan Steverink.

Nu ben ik vandaag terug geweest bij Euromaster en heb het verhaal gedaan.

Voor hun een niet uit te leggen verhaal hoe dit nou mogelijk is.

Machine verkeerd ingesteld , monteur niet deskundig.... ik weet het nog niet.

Maar ik kreeg direct mijn geld terug zonder er om te vragen .

Dus het uitbalanceren viel tegen bij Euromaster , maar de klantvriendelijkheid is er buitengewoon goed.

Eerlijk is eerlijk.

:wors

goed dat het opgelost is :D

heb dit ook wel s gehad,nieuwe banden, na 2x balanceren bij verschillende bedrijven en de hele auto ondersteboven gekeerd te hebben kwamen we er bij de 3e keer achter dat ze er 40gr naastzaten

vaak denken mensen veel te ingewikkeld (ik was er ook 1 :angel ) , altijd beginnen te zoeken bij hetgene wat je als laatste veranderd heb :vertag :-P

nu alleen nog een lading foto's van die meesterlijke machine plaatsen ;) :kewlpics

goed dat het opgelost is :D

heb dit ook wel s gehad,nieuwe banden, na 2x balanceren bij verschillende bedrijven en de hele auto ondersteboven gekeerd te hebben kwamen we er bij de 3e keer achter dat ze er 40gr naastzaten

vaak denken mensen veel te ingewikkeld (ik was er ook 1 :angel ) , altijd beginnen te zoeken bij hetgene wat je als laatste veranderd heb :vertag :-P

nu alleen nog een lading foto's van die meesterlijke machine plaatsen ;) :kewlpics

@drakos wrote:goed dat het opgelost is :D

Welke meesterlijke machine.... het balanceer apparaat ?

Wie denkt er nou dat uitbalanceren 2 x fout gaat ?

Ik niet, ook nooit eerder meegemaakt.

Maar ik ging ook altijd direct naar Jan Steverink toe......maar nu was er tijdgebrek.....

Terug
Naar boven