• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trillende buitenspiegel betsuurders kant

mik83

Post weinig
Morge mede-leden

Denk zet deze vraag is uit op de forum

Vanwege mijn werk ,maak ik veel km,laatse weken viel me op,dat mijn buitenspiegel aan de bestuurs-zijde trilt,dacht eerst ligt aan mijzelf hahah vaak moe de weg op hahah

maar als ik dan naar rechts kijk was die spriegel helemaal stil,niet bewegend

Zijn er mensen die ook hebben of hebben gehad ??

zoja wat aan gedaan ?? kan bv de spiegel glas deruit halen ofzo

(HET OMHULSEL ZIT GOED VAST !!!) DUS ALLEEN DE SPIEGEL ZELF

GR MIK83

Dit hadden wij ook aan de hand dat deze trilde,We hebben de spiegel een extra druk gegeven om hem beter te laten klikken in dat rondje wat achter je spiegel zit ,in de kap dus,en ja hoor de klik lukte en zat hij vast ,maar met dit weer is het wel riskant om dit te doen ,plastic is knijterhard natuurlijk.

Wat voor Astra dan ?

Heb dit zelf al bij meerder Astra's F van type MY95 gehad. Komt vaker voor.

Alleen bij hogere snelheden (op snelweg v.a. +/- 110 km/h).

Mij boeit 't niet zoveel, ben er na die jaren wel aan gewend ;)

Over knijterhard plastic met dit weer gesproken, vanmiddag draaide ik zonneklep bestuurderkant ff weg, ja hoor, breekt 't pootje af van de houder aan 't plafond :???: Denk dat ook door de kou kwam.

Heb ik ook gehad, Maar nadat iemand mijn bestuurders kant spiegel er af had gereden. Een nieuwe spiegelglas gekocht bij Heuts voor €7,25. Nu geen last meer van. ;)

Terug
Naar boven