• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

trilling in het stuur

hendrikstuurman

Post weinig
hallo een probleem er bij. als ik tussen de 120 en 140km per uur rijd gaat het stuur trillen en fibreerd de heele auto.laat ik het gas even los stopt het trillen en fibreeren. banden zijn net uitgeballanseerd, en de auto is net uitgelijnd.wie heeft er ervaring mee, of een idee wat het is. mvg hedrik

hmmm ja bijde kanten van de stuurkogels heb ik al vervangen. allebij vervangen van de draagarm rubbers is het beste denk ik en natuurlijk laat ik hem weer uitlijnen. mvg hendrik

als je ze gaat vervangen koop ze dan wel bij de dealer en geen immitatie

ik had immies maar die waren na 5000km weer kapot

wat kost z'n setje draagarm rubbers... en eventueel het eronder laten zetten kwa uren. Mijne zijn naar wat ik hier lees ook aan vervanging toe. (mag ook wel na 300.000 km). :P. en aangezien hij donderdag voor de grote beurt gaat. dan kan ik alles late doen.

rubbers komen op zo'n 150 euro voor de bijde kanten

als je een beetje handig bent en als je over een pers kunt beschikken is het goed te doen

origineel gepost door O.t.a_pinda

ik neem aan dat als ik de hele draagarmen vervang ik alle rubbers gehad heb toch.

:)

jep

Maar kijk wel uit het schijnt dat imitatie draagarmen véééél sneller slijten (de rubbers dan)

Auto is bij de garage geweest. hij is weer apk goedgekeurd met grote beurt.

Waren overigens niet de rubbers die het dweilen en trillen veroorzaken maar de schokbrekers aan de voorzijde. die zijn totaal op.

rubbers waren nog goed na 300.000km.

thanx voor de reacties

:thumbup

Terug
Naar boven