• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tristan en ze witte liefde

ggroet mede forummers,

tot u spreekt de trotse bezitter van een spierwitte (voor zover mogelijk na 16 jaar :D )Astra F 1.6i caravan met "pittig" x1.6szr motortje :wub

uit '97.

de bezitter is Tristan de Puijker uit de "southside" van rotterdam. de auto is een gelukje, ik heb haar gekregen, alleen 't overschrijven betaald :angel

jobs done.

-vloeistoffen vervangen

-lampen vervangen

-draagarm rubbers

-banden

bedoeling is dat ze stock blijft van buiten, alleen 't weggedrag wordt verbeterd. een spooky noemde ze dat geloof ik :vertag

ik ben al begonnen met de aanzuiging te verbeteren

voorzover mij en mijn schatje :agent

inderdaad een sleeper :wors

ik heb maar een paar pics

ik heb ook al de mistlampen vervangen, waren defect :swear

en t orgel zelf gemaakt, als je weten hoe t klinkt, thinks eighties rally car king: :jerry

welkom tristan en veel lees en post plezier.

Mooie astra en zeker mooi wit...houden zo hahaha al is dat moeilijk. (kan het weten...heb zelf witte velgen :D )

Uitlaatje is ook leuk gemaakt en zal wel lekker klinken (zolang oom agent niet boos wordt dan)

gr. Paul

status update.

middenconsole -> jvc autoradio geplaatst ter vervanging van de standaard(productie jaar 1984 :shock: )

de display kleur is groen dus maar gelijk de lampjes vervangen, die toch al dood waren met groene exemplaren. uiteindelijk ook de auto display van oranje naar groen en dan 1 groen middenconsole. king:

nu ook op jacht naar een beschaafd spoilertje king:

Helaas..... ik heb haar weg moeten doen. Na veel werk waaronder afkitten van de dakrand, roestgaten en verwijderen van de stootstrips... was de liefde weg ze was op. Na 30000 kilometers aan leuke herinneringen heb ik haar met pijn in me hart ingeruild, maar ik zal haar nooit vergeten....

Gelukkig hou ik haar levenslijn in ere met haar vervangster. Mijn nieuwe donkerblauwe opel astra g 1.8 16v sport 5 deurs hatch......tering wat gaat dat hard.....

Als jullie me nu wille excuseren ik moet de southside verlossen van verlaagde spleetogen (6)

Terug
Naar boven